Avatar billede e-skape Nybegynder
04. juli 2002 - 14:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SCO/UNIX - Er der nogen der har styr på det?

Jeg er ved at lave en maskine, der skal køre SCO/UNIX. Den skal bruges til at styre en Printtest-maskine på mit arbejde. Den skal køre SCO/UNIX, fordi det er programmet 7Xpress der styrer testmaskinen...

Er der nogen der har styr på det, er de velkomne til at hjælpe mig igennem :)

Point gives til den der hjælper mest... (sjovt nok...)

Med venlig hilsen
e-SKape
IT-afd.
Avatar billede e-skape Nybegynder
15. juli 2002 - 15:32 #1
Hmm... Ikke point nok??? Hvis der er nogen der vil hjælpe, giver jeg gerne op til 100 p!!!

//e-SKape
Avatar billede e-skape Nybegynder
02. august 2002 - 19:40 #2
Hmm... Projekt er opgivet... hehe

//e-SKape