Avatar billede mmmtm Nybegynder
03. juli 2002 - 21:53 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

THE VIEW

Er det værd at abonnere på, når man primært arbejder med design/applikationer (dvs ikke admin). ?
Avatar billede roed Nybegynder
04. juli 2002 - 08:34 #1
Så vidt jeg har forstået er det rigtigt godt at abonnere på når man designer, da der er mange nyttige funktioner som man ellers normalt ikke lige havde fundet.
Og gennerelt er det jo et allround blad til alle former for Notes-hajer ;o)
Avatar billede karstenv Nybegynder
04. juli 2002 - 09:18 #2
Det er dyrt men der er rigtig mange gode ting at finde i det, vi holder det selv her. :-)
Avatar billede mmmtm Nybegynder
21. juli 2002 - 11:11 #3
takker og lukker
Avatar billede cybles Nybegynder
21. august 2002 - 04:19 #4
Hvor kan man bestille det?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
21. august 2002 - 08:10 #5