Avatar billede alphascan67 Nybegynder
03. juli 2002 - 15:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP !!

Hver gang jeg prøver at komme ind på en side på nettet bliver jeg omdiregeret til http://www.rosinstrument.com ....Er det noget man kan rette eller hvad kan man gøre ved det ??
Avatar billede klatten Nybegynder
03. juli 2002 - 15:25 #1
Det kan du ikke gøre noget ved med mindre det er dig der administrerer den side, du forsøger at gå ind på.
Siden er åbenbart lukket eller under opgradering! Når Admin opgraderer Eksperten.dk, så bliver man også sendt videre til www.sharkforum.com
Avatar billede klatten Nybegynder
03. juli 2002 - 15:27 #2
Hvis du dog havner på den side uanset hvilken side, du vil ind på, så har du fået noget spyware installeret. Der er en programmer som gør dette.
Hent programmet Adaware fra www.download.com til at fjerne spyware
Avatar billede alphascan67 Nybegynder
03. juli 2002 - 15:29 #3
øhhhh kan du uddybe det svar lidt mere ?
Avatar billede vesperillo Nybegynder
03. juli 2002 - 15:30 #4
www.lavasoftusa.com
Hent Ad-Aware + Refupdate og søg efter Spyware o.a.
Det kunne lyde som sådan noget.
Ellers ret din opstartside i Funktioner - Internetindstillinger bagefter hvis det ikke virker.
Og så søg efter vira for en god ordens skyld!
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_pcc.asp
Avatar billede alphascan67 Nybegynder
03. juli 2002 - 15:36 #5
hvodan bruger man Adaware ?
Avatar billede alphascan67 Nybegynder
29. marts 2003 - 11:21 #6
æ