Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2002 - 10:45 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Hvad skal jeg lave ??

Hejsa

Jeg har et domain webfun.dk, men ved bare ikke hvad der skal være på det. Jeg er med på at lave et fedt site, men er ikke nemt når man ikke ved hvad der skal være på det.

Har du nogle ideer ???
Avatar billede dmdisco Nybegynder
03. juli 2002 - 10:47 #1
noget med online spil (som tv2) og jokes
(alt det sædvanlige)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
03. juli 2002 - 10:48 #2
webfun? det lyder som et link til en hjemmeside, der linker videre til alt muligt sjovt på nettet
Avatar billede s.b.a Nybegynder
03. juli 2002 - 10:48 #3
Et eller andet du interresere dig ?

Computer hjælpe side eller andet du måske inttersere dig for ?..

Suran
Avatar billede s.b.a Nybegynder
03. juli 2002 - 10:49 #4
Ja det er jo rigtigt, linket havde jeg ikke rigtigt lagt mærke til, men det kan han vel altid lave om på for en mindre pris ?

Suran
Avatar billede pixpax Nybegynder
03. juli 2002 - 19:19 #5
Titlen signalerer at det skal være sjovt så...måske skulle du starte med at finde en masse skøre billeder og lægge op. Der kan snuppes en del på sider med gratis grafik - f.eks. http://www.100000freecliparts.com/imagefolio_cache/direct~Funny_Pics.html
- der er en masse, så prøv at bladre lidt rundt der.

/pixpax
Avatar billede ladyhawke Novice
04. juli 2002 - 08:32 #6
Domænenavnet lyder som en side om humor på nettet :-) Der findes en masse steder på www hvor du kan hente indhold og ideer til det emne