Avatar billede spectual Nybegynder
03. juli 2002 - 00:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CS Dedicated Server

Et mindre spørgsmål.

Jeg har opsat en dedicated Halflife/CS server, som
er tilgænglig fra internettet.

Hvordan kan det være, at man ikke kan finde den server
i listen, når man trykker Play CS / Internet på en
anden maskinen, har update't og har et filter, som
er fint nok?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. juli 2002 - 00:19 #1
prøv at tryk på "add ip" på den anden pc når du går ind på nettet hvor der er servere.. og så skriv ip'en på den server i vil have frem...
Avatar billede spectual Nybegynder
03. juli 2002 - 00:25 #2
ja okay.. det virker så også fint. Men det bliver den vel ikke synlig
for andre brugere af?

Pointen er, at jeg gerne vil have folk til at komme ind på min server,
og een måde at gøre det på, er ved at den optræder i server listen.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. juli 2002 - 00:28 #3
Hvis du har din server oppe og at køre kan den først blive synlig for de andre når de opdater deres server liste.. Men som sagt kan de først se den når DU gir dem ip'en eller NÅR de selv opdater deres server listen , og det er der jo mANGE som gør.. så du skal bare have lidt tålmodighed :) har selv prøvet det samme som dig , det kan tage tid , eller hvis du er heldig gør det ikke !!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. juli 2002 - 00:34 #4
har du åbnet port 27005 i din router + 27015
Avatar billede spectual Nybegynder
03. juli 2002 - 00:36 #5
den virker fint nok ..  problemet er bare hvorvidt den optræder i listen.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. juli 2002 - 00:39 #6
det har jeg jo skrevet til dig :)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. juli 2002 - 00:39 #7
du skal åbne 27005 før at den kommer på listen
Avatar billede spectual Nybegynder
03. juli 2002 - 00:42 #8
jeg prøver dit svar af ssundsdal, når jeg lige får tid. Bliver ikke i
aften ihvert-i-fald.
Avatar billede nesluop Nybegynder
26. marts 2004 - 09:02 #9
hvordan åbner man en port i routeren?
Avatar billede nesluop Nybegynder
26. marts 2004 - 09:03 #10
Please join den her server, det er en jegh har lavet det er min clans clanserver! Natural Born Killers please join den, vil lige se om det virker!