Avatar billede ericsson1 Nybegynder
02. juli 2002 - 18:14 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Format c: ???

Hvor finder man en ordenlig boot disk på nettet? Og en som kan være på en almindelig 1.44 MB diskette? Dem på bootdisk.com er for store til en disk???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 18:15 #1
www.bootdisk.com - for store??! I don't think so
Avatar billede s.b.a Nybegynder
02. juli 2002 - 18:17 #2
Bootdisk.com er dårlig, efter hvad jeg har oplevet...

Prøv www.bootdisk.de

Suran
Avatar billede s.b.a Nybegynder
02. juli 2002 - 18:17 #3
Sidst jeg downloadede Windows 98 bootdisk fik jeg noget helt andet, noget med BANANA et eller andet, nogen der har oplevet det samme ?

Suran
Avatar billede s.b.a Nybegynder
02. juli 2002 - 18:18 #4
Det var fra bootdisk.COM

Suran
Avatar billede ericsson1 Nybegynder
02. juli 2002 - 18:30 #5
Nu har jeg prøve bootdisk.de og så skriver den bare invalid systemdisk?
Avatar billede ericsson1 Nybegynder
02. juli 2002 - 18:31 #6
Hvor er det i windows man kan lave en startup disk?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 18:32 #7
tilføj/fjern programmer > vingen startdiskette (mener jeg den hedder)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
02. juli 2002 - 18:34 #8
Hvis du køre windows 98:

Kontrolpanel.- Tilføj/Fjern programmer.- find så fanebladet "Opret Win98 Startdisk"...

Suran
Avatar billede ericsson1 Nybegynder
02. juli 2002 - 18:38 #9
Jeg har LInux som første styresystem kan det have noget at gøre med at jeg har problemer med at formatere?
Avatar billede ericsson1 Nybegynder
02. juli 2002 - 18:41 #10
Og jeg har partioneret min HD er der så en anderledes måde at slette lortet på?
Avatar billede benny.dk Nybegynder
03. juli 2002 - 07:55 #11
Rescue-disketter
Problem: Du har lavet en prøveinstallation af Linux eller Windows 2000 (beta) eller et andet ikke MS-Windows 95 operativsystem. Du kan imidlertid ikke fjerne partitionen igen, fordi MS-Windows 95 FDISK ikke vil fjerne partitioner, den ikke kender

http://www.blanet.dk/kurser/support/rescue/index.html
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
03. juli 2002 - 12:51 #12
....med på en lytter