Avatar billede cybles Nybegynder
02. juli 2002 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Forkert brugerdata i grupper

Hej med jer, jeg har en bruger som jeg var kommet til at oprette forkert, derfor slettede jeg ham og oprettede ham igen, det virkede fint nok, nu er der bare sket det at hans gamle brugernavn er blevet tilknyttet en helveds masse grupper, det vil sige at jeg skal have slettet ham fra alle de grupper, kan det være rigtigt at jeg skal åbne hver gruppe, finde hans brugernavn og slette det? er der ikke en hurtigere måde at gøre det på.
Avatar billede roed Nybegynder
02. juli 2002 - 14:48 #1
Du skulle have omdøbt ham istedet, så var det gået helt automatisk :(
Avatar billede cybles Nybegynder
02. juli 2002 - 15:03 #2
ok men der må da være en måde at slette ham fra grupperne på? brugeren hedder Sørensen og er den eneste der hedder Sørensen på min Domino server, jeg har ham i mange grupper, rigtigt mange, klarer næsten ikke at skal gå dem alle igennem, finde ham og slette ham.
Avatar billede karstenv Nybegynder
02. juli 2002 - 15:04 #3
nope og måske alligevel du kunne lave en agent som søger på hans GL navn og erstatter det med det nye navn
Avatar billede roed Nybegynder
02. juli 2002 - 15:10 #4
Ellers opret ham igen, og omdøb derefter!
Avatar billede cybles Nybegynder
17. juli 2005 - 19:21 #5
Gjorde det med en agent.