Avatar billede karsten_madsen Juniormester
02. juli 2002 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Inaktivere notesbruger

Hvordan inaktiverer man en notes bruger uden at slette ham. Sagen er den at når en forlader firmaet, så vil vi gerne have at brugeren inaktiveres, men alligevel kan mail til vedkommende modtages (og forwardes til anden), men brugeren kan ikke logge på.

Hvordan gør man det ?
Avatar billede roed Nybegynder
02. juli 2002 - 14:06 #1
Opret en gruppe kaldet "Deny" og sæt properties på den som "Deny list only".  Sæt så den gruppe ind på dit serversokument under "Not access server"
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
02. juli 2002 - 14:19 #2
Kan man forwarde på den
Avatar billede roed Nybegynder
02. juli 2002 - 14:23 #3
Ja, for du rør slet ikke persondokumentet. Og det er jo der du skal sætte forward adresse på !
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
02. juli 2002 - 14:50 #4
Takker mange gange