Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2000 - 17:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

IE logo skal skiftes

under talløse installationsforsøg af mobilt internet kom jeg i vildelse til at proppe en Opasia CD i maskinen.

*SLAM* fik den lige ødelagt det halve af min IE opsætning (hvad kan man forvente!!!) og endda var såååå flink at ændre mit Internet Explorer logo i hjørnet til er grimt \"TELE\" skilt.

Det er lidt kikset når min maskine - en bærbar - ofte sidder med en kanon i \"røven\" - har umiddelbart ikke lyst til at lave en 3*4 meter reklame for et andet firma.

Ergo, hvordan fjerner jeg det igen - eller endnu bedre, hvordan kan jeg evt ligge mit eget logo derind ???
Avatar billede azeam Nybegynder
15. august 2000 - 17:27 #1
For at skifte logoet skal man bruge Internet Explorer Administration Kit. Dette bruger bl.a. internet udbydere og lignende til at lægge diværse inderlige ting ind i IE.

Der findes også forskellige former for skinns til IE der kan downloades gratis. Internet Explorer Administration Kit er dog ikke noget man bare kan hente ned.

/azeam
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2000 - 17:29 #2
hvad mener du med \"bare lige kan hente ned\"... Koster det penge eller er det stort ?
Avatar billede azeam Nybegynder
15. august 2000 - 17:31 #3
Det koster penge. Jeg ved ikke hvor meget det koster. 8-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2000 - 17:39 #4
IEAK er til distribution - jeg vil blot ændre mit eget...!
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2000 - 19:15 #5
Hej Lars

I C:\\programmer\\internet    explorer  slettes filerne logo22.bmp og
logo38.bmp

Det skulle løse problemet.

Venlig hilsen

Dan M. Pedersen [damp]
Tele Danmark
Internet Kundeservice
Avatar billede spacey Nybegynder
15. august 2000 - 23:43 #6
Ljweb>>> Hvad har du gang i?
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2000 - 23:47 #7
spacey >> lidt fustreret over 4 timer 30 min med Telia Support og at Opasia ændrer min opsætning...

Postede mailen fra TeleDK så der ikke skulle lyde et ramaskrig af fake beskyldninger ;D
Avatar billede spacey Nybegynder
15. august 2000 - 23:55 #8
Ljweb>>> Ohh damm :-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. august 2000 - 23:59 #9
ved Telia kommer man igennem... IBM er sjovere med 45 minutter pause(læs: godnat) musik