Avatar billede karsten_fl Nybegynder
02. juli 2002 - 00:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgradering...

Hej. Jeg har planer om at opgradere min computer med et nyt bundkort. Jeg har kigget lidt på en af mærket "MSI 6547 E". Chipsetet er SIS 645. Er der nogen der kan sige mig om det er et godt bundkort eller om jeg skulle tage et andet i stedet?
Avatar billede mini-me Nybegynder
02. juli 2002 - 01:09 #1
Vælg dette i stedet, der får du mere performance !!
MS-845 Ultra-ARU, Pentium4 /i845, >2000Mhz, Socket 478, DDRRAM
Ovenstående kort sælger som varmt brød hos os!

Clark Birkelund
Indehaver
Jydsk Web og It løsninger
Avatar billede geronimo Nybegynder
02. juli 2002 - 06:23 #2
Æhhh pentium 4... javel, jeg ville altså kun købe en P4 for at bruge ALLE de penge jeg _ikke_ har på at få den hurtigste PC i verden... men når man kan få en næsten lige så hurtig AMD til den halve pris ved jeg godt hvad jeg vælger... (selvom den er sværere at køle jaja whatever)

Her er en link til en test af det chipset der er i det bundkort du foreslår;
http://www17.tomshardware.com/mainboard/01q2/010611/index.html
jeg er godt nok personlig fan af Asus bundkort, men de er ret dyre...  :( jeg kender en ven der har købt et MSI bundkort og han siger det er rigtig godt!
Avatar billede marlboro-man Nybegynder
02. juli 2002 - 19:30 #3
Jeg kan kun støte dig i køb af MSI bund kort, har selv fået det anbefalet mange steder, og det får gode omtaler, så jeg ville også vælge MSI
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2002 - 19:31 #4
og selve chipsættet SIS 645 er godt... Det er nyere og hurtigere end det normalt VIA Chipsæt.
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
03. juli 2002 - 13:39 #5
ok, takker for hjælpen