Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
30. juni 2002 - 22:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

slette ikon i kontrolpanel

er kommet til at slette nogle java-filer, så nu liger jeg inde med et "dødt" ikon i kontrolpanelet... hvordan sletter jeg dette??? i registreringsdatabasen eller hvad?? har selv søgt - men ku ikke finde noget....

MVH Peter
Avatar billede blackout Nybegynder
30. juni 2002 - 22:38 #1
Det er en fil der hedder noget med .cpl du skal ha' slettet. Men lige hvad den hedder ved jeg ikke...

Ellers kan du downloade dette program fra microsoft, der kan du vælge hvilke icon'er du vil have vist i kontrolpanel - og der kan du så fjerne den der java-ting.

http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 22:38 #2
mener tweakui kan gøre det -> go google -> tweakui
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
01. juli 2002 - 11:03 #3
i havde samme løsning, men blackout kom først derfor point til ham .... tak for hjælpen ;-)