Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2002 - 16:12 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af design

Hej eksperter...

jeg ville gerne om i ville give jeres mening om designet af denne side:

http://www.questis.dk/design/

det skal siges at der ikke er noget på siden der virker endnu og det kun er en visuel bedømmelse jeg søger.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede mini-me Nybegynder
30. juni 2002 - 16:13 #1
Syntes det er lidt fimset...!!!

Men det er vel mig..!! ;-)
Avatar billede md_craig Nybegynder
30. juni 2002 - 16:15 #2
Jeg synes du skulle trække heler designet 10 pixels ned på siden, så toppen ikke slutter tæt til kanten...

farverne er ikke lige min smag, men det kommer an på hvad siden skal indeholde, er det fx om planter, så passer farven jo meget godt...

ellers er det et meget simpelt design, og det er noget jeg godt kan lide...
Avatar billede micsmi Nybegynder
30. juni 2002 - 16:20 #3
Flot design, jeg kan virkelig  godt lide din grafik.
Hvis jeg må give karaktere så synes jeg at siden skal have et tal mellem 9 - 11
Avatar billede blach Nybegynder
30. juni 2002 - 17:45 #4
Simpelt og godt!
Avatar billede roedz Nybegynder
01. juli 2002 - 23:07 #5
Jeg synes det kunne være rigtig fedt hvis du fik designet til at fylde hele skærmen. Ellers ok design som virker overskurelige og pænt. Samt som det ser ud designmæssge også vil komme til at virke brugervenligt ...

Roedz
9iA
Avatar billede yousif Nybegynder
02. juli 2002 - 09:52 #6
Fed side.. men der ville se lidt bedre ud med:

<td width="64px" onMouseOver="this.style.backgroundColor='#84BD84'" onMouseOut="this.style.backgroundColor=''" onClick="location.href='/design/index.htm'" style="cursor:pointer; cursor: hand">

i stedet for:

<td width="64px" onMouseOver="this.style.backgroundColor='#84BD84'" onMouseOut="this.style.backgroundColor=''" onClick="location.href='/design/index.htm'">

MVH
Yousif
www.ys-software.tk
Avatar billede bgo Nybegynder
02. juli 2002 - 12:01 #7
Selvom det er stille og roligt er der alligevel noget sejt over designet. Det er virkelig pænt og indbydende. Og jeg kan nu godt lide farverne især den sammensætning med nuancer der, for en gangs skyld, passer sammen:)

Og det gør ikke noget at det ikke fylder hele skærmen, det er jo ikke alle der kører med samme opløsning, og din løsning er velvalgt. Ellers skal man lege med relative størrelser, og desvære er det ikke bare sådan når browserne ikke understøtter de samme ting.

Flot

bgo
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2002 - 18:03 #8
Rigtig pæn side selvom der mangler noget "pondus" på den... Den er lidt tam synes jeg. ligesom før synes jeg også siden skal sættes lidt ned.

Kodemæssigt... rigtig godt og struktureret =)
Avatar billede cdc Novice
02. juli 2002 - 18:07 #9
du har også en 100%px i din kode, ser lidt mærklig ud

/cdc
Avatar billede md_craig Nybegynder
02. juli 2002 - 20:16 #10
Prøv smæk denne stump kode ind lige efter du har startet dit første table...

<TR><TD Height="10"></TD></TR>

og så ved jeg ikke hvad det er der går galt for dig her:

    padding: 0px 0px 0px 0px;
    margin: 0px 0px 0px 0px;

men så vidlt jeg ved er de 3 0px unødvendige... når nu de er ens...
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2002 - 15:28 #11
takker for jer alles hjælp og tid.

mvh.
questis.dk