Avatar billede x-2go Nybegynder
29. juni 2002 - 15:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

No html tags !

jeg har banket mig et forum sammen ! men man kan skrive html tags i det og det skal man ikke kunne..
hvordan er det nu jeg fjerner så folk ikke kan det?

/x-2go
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 15:41 #1
Var du ikke stoppet på E.?
Avatar billede eagleeye Praktikant
29. juni 2002 - 16:07 #2
Hvis de skal disables så kan du bruge Server.HTMLEncode(tekst) men så står de stadig i teksten som <b><table> osv.

Alternativt kan du lave en function som fjerne HTML tags helt fra en tekst streng. Du kan bruge en function som denne: http://www.questis.dk/artikel/fjernhtml.asp
Avatar billede bindestreg Nybegynder
29. juni 2002 - 17:56 #3
Vil nok anbefale:
Replace(Server.HTMLEncode(text), vbCrLf, "<br>" & vbCrLf)

Så kommer der linieskift med
Avatar billede x-2go Nybegynder
01. juli 2002 - 01:22 #4
kan ikke bruge jers svar til noget !
schulze... nej det er jeg ike..eller det er jeg da jeg ikek har nogen bruegr mere..min hjælp var ike god nok så jeg blev lukket vil jeg tror? er os ret lige glad.. E er for nørder uden liv..hade intet selv..men fik jeg..får i os det..!

//Nevermind!
Avatar billede eagleeye Praktikant
01. juli 2002 - 16:37 #5
Danm du er for dum...
Avatar billede bindestreg Nybegynder
01. juli 2002 - 17:27 #6
Det er vel ikke vores skyld du er n00b!!!
Avatar billede wilweb Nybegynder
01. juli 2002 - 22:29 #7
x-2go:> hvorfor kan du ikke bruge deres svar? Svarene er da godt og de virker!