Avatar billede staz Nybegynder
29. juni 2002 - 13:14 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Unreal Tournament

Hejsa....

Jeg er begyndt at spille UT igen og jeg vil mega gerne have fat i en bane, men jeg kan ikke huske hvad den hedder? SÅ jeg håber der er en der kender den. Jeg forklare lige hvordan den ser ud:

Det forgår i et børneværelse... i kæmpe format. Man er selv små action mænd størrelser. Så er der ellers en trampolin, en grammafon, en seng, en lampe osv. Du kan også løbe inde i murene og der en hylde hvor man kan snipe fra. Håber nogle kan hjælpe mig til at finde banen.

---- Staz ----

Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. juni 2002 - 13:21 #1
kigger min UT maps CD'er igennem ;o)
Avatar billede codie Nybegynder
29. juni 2002 - 13:32 #2
Det minder MEGET om Rats-banerne i CS.. :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. juni 2002 - 13:37 #3
det jeg kunne finde ved at søge på bed  og child var dette

dm-childhoodsend.zip
DM-BEDROOMSE.ZIP
ctf-bedrooms.zip

det er hvad jeg har liggende!
men har du prøvet dm-bathroomextreme.zip den er genial, der er man også små mænd der løber rundt på et badeværelse.. skide skægt

men er det et dm, ctf, as map?

har du prøvet at finde det på www.unrealtournament.com

codie => øhh kender du banen? (skal lige at jeg IKKE spiller CS)
kan du ikke komme med et navn så?
Avatar billede jehat Nybegynder
29. juni 2002 - 14:53 #4
Det er ctf-bedrooms du tænker på, og hvis du ikke kan finde det på overstående adresse kan det sikkert findes på www.planetunreal.com
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. juni 2002 - 14:57 #5
Avatar billede staz Nybegynder
29. juni 2002 - 16:16 #6
Det er et DM map tror jeg. Jeg har ikke så meget forstand på det, men det er til at spille multiplayer over... hvis det kan hjælpe.
Avatar billede jehat Nybegynder
29. juni 2002 - 16:22 #7
Jeg har kun set én bedroom bane og det er CTF udgaven. Det er så også det eneste jeg personligt selv spiller, så det er nok meget logisk :)

Ellers kan du sikkert lokke rkhdk til at uploade hans to DM baner... det kan være det er én af dem.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. juni 2002 - 17:05 #8
starz => alle baner kan man spille i multiplayer!
DM => deathmatch
ctf => Capture The Flag (tag flaget fra fjenen) skide skægt!

www.krogh-hansen.dk/eksperten/230334/DM-BEDROOMSE.ZIP
www.krogh-hansen.dk/eksperten/230334/dm-childhoodsend.zip

har også lagt Bathroomextreme op, den skal du prøve!
www.krogh-hansen.dk/eksperten/230334/dm-bathroomextreme.zip
Avatar billede staz Nybegynder
01. juli 2002 - 14:43 #9
Hmm... jeg kan ikke spille banerene? Den siger den ikke fik loadede en url?
Avatar billede staz Nybegynder
05. juli 2002 - 17:02 #10
Lukker... Tak fordi i prøvede. Jeg fandt desværre ikke den jeg ledte efter.
Avatar billede patrick18 Nybegynder
05. juli 2002 - 17:04 #11
se mit nye spm håber du kan hjælpe rkhdk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. august 2002 - 08:44 #12
Takker For Pointz! ;o)