Avatar billede pbudk Nybegynder
29. juni 2002 - 12:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVI hun til DFP han

Hej

Er der nogen der ved, hvor man kan købe en konverter, så jeg kan sætte DVI stikket fra min Samsung TFT til DFP (20) stikket på mit gamle ATI grafikkort ?

Det jeg altså skal bruge er en konverter DVI female til DFP male.

På forhånd tak

pbudk
Avatar billede pbudk Nybegynder
02. juli 2002 - 12:59 #1
I guess not
Avatar billede johnbp Nybegynder
20. august 2002 - 12:25 #2
Har du fundet en løsning Jeg har samme problem
Avatar billede pbudk Nybegynder
20. august 2002 - 13:31 #3
ja det har jeg faktisk - hos Århus Radiolager har de et 1.5 m kabel der kan klare opgaven.
Jeg skal lige prøve at finde varenummeret.

/pbudk
Avatar billede pbudk Nybegynder
20. august 2002 - 13:53 #4
hm - jeg synes jeg havde skrevet det ned, men desværre :o(

Prisen var, så vidt jeg husker, omkring 150,-

Jeg skal dog lige påpege, at jeg valgte en alternativ løsning til mit oprindelige problem, og at jeg derfor ikke kan svare dig på, om kablet lever op til forventningerne.

/pbudk
Avatar billede johnbp Nybegynder
20. august 2002 - 18:08 #5
Tak for det. jeg har prøvet mange forretninger i kbh uden held så jeg prøver at ringe til dem i morgen.

john
Avatar billede mortan Nybegynder
22. oktober 2002 - 21:12 #6
Du kan få det på kabelshop.dk  Den ele model DFP - DVI hedder MDR20, men jeg ved ikke om det er Han - HUn eller  Hun - Han... men de har begge to...

RGS. MOrten