Avatar billede webber-ice Nybegynder
29. juni 2002 - 01:24 Der er 11 kommentarer

søgemaskine møn server

jeg skal bruge lidt hjælp fra alle til at lave en god søgemaskine lav et link på
http://80.199.153.187
i må lave alle de link i vil.
under tekst skriv i hvad side er og hvad den indeholder :)
på forhånd tak

Avatar billede ziton Nybegynder
29. juni 2002 - 01:31 #1
hmm hvad med google.com man må ikke hentyde til at svaret skal gives på en andes side
Avatar billede webber-ice Nybegynder
29. juni 2002 - 01:36 #2
hvad mener du med google.com  jeg skal ikke bruge et svart men links på min søgemaskine :O)
Avatar billede ziton Nybegynder
29. juni 2002 - 02:15 #3
nåå ok
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 02:19 #4
Fra reglerne:

Man må ikke:
gøre reklame for andre sider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 02:20 #5
Bemærk: Jeg gør dig bare opmærksom på reglerne.
Avatar billede webber-ice Nybegynder
29. juni 2002 - 02:23 #6
jeg undskylder mange gange
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2002 - 02:28 #7
webber-ice>Ah, det er en helt ny regel, så hvordan skulle du snart vide det.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
29. juni 2002 - 03:35 #8
Hvorfor laver du ikke en webspider løsning istedet for manuel indtastning?
Avatar billede runeevers Nybegynder
02. juli 2002 - 14:33 #9
webber-ice > Du ved godt at det ikke et tilladt at kopiere andre folks designs, ikk?

Din side ligner til forveksling www.phpuniverset.dk bare en del mere kluntet sat op. Til din information har jeg skrevet til ejeren af phpuniverset.dk og gjort ham opmærksom på dit tyveri.
Avatar billede webber-ice Nybegynder
02. juli 2002 - 15:58 #10
det er ikke mig der har lave side det er en af minne venner
jeg har lige set side (www.phpuniverset.dk) og ja du har ret
det linger jeg vil lige ringe til ham og tage en samtale med ham :(
Avatar billede theprofessor Nybegynder
03. januar 2003 - 17:05 #11
hvad med at stille spørgsmålet "hvordan laver man en ny søgemaskine"?  Ellers kan du stille det som "opgave"  eller "job"