Avatar billede icebone Nybegynder
28. juni 2002 - 20:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

OpenGL

Hey Ekpserter
Jeg har et GeForce2 MX 100/200 fra Nvidia sat i min computer (som burde understøtte OpenGL), men alligevel får jeg meldingen "Could not find Opengl32.dll" eller "You card doesnt support OpenGL". Jeg har prøvet forskellige spil som understøtter OpenGL (fx Quake 3) men den siger fx. "Could not find Opengl32.dll"

GOT THE ANSWER?!
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. juni 2002 - 20:13 #1
www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm - prøv med en ny driver. Det virker helt sikkert
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. juni 2002 - 20:13 #2
styresystem? Så finder jeg et direkte link til dig
Avatar billede bad24 Nybegynder
28. juni 2002 - 20:24 #3
www.nVIDIA.com hent den nyeste version som passer til din system!
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. juni 2002 - 20:38 #4
bad24... Det var vel nok flot. Jeg havde jo allerede smidt et link til ahns drivere!

Du er bare alletiders ekspert! Lad os få flere af din slags
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. juni 2002 - 20:38 #5
ahns=hans
Avatar billede icebone Nybegynder
28. juni 2002 - 21:22 #6
radiohead - kører med Windows 98, jeg har allrede hentet en driver fra http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x (Detonator XP
Driver)
men den siger stadig det (grafik kortet) ikke understøtter OpenGL
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. juni 2002 - 21:59 #7
hmmm... forstår jeg ikke...
Avatar billede bad24 Nybegynder
29. juni 2002 - 13:24 #8
ja ja
Du kan prøve at fjerne gfx kortet i enhedshåndtering, og genstarte. Når den så har installeren Standard driverene, installere du de nvidia drivere!
Avatar billede bat Nybegynder
04. november 2002 - 19:33 #9
Har du et onbord grafik kort i???? Hvis ja har du så flyttet jumberen på bundkortet som "kobler" det onbord grafik kortet til og fra (der skal du have din bundkortmanual og finde den rigtige jumber) og så prøver du at geninstallere driveren!