Avatar billede caroc Praktikant
26. juni 2002 - 16:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

snack hp??

Jeg skal lave en hjemmeside for et firma som producerer snacks, hovedsagligt chips og har i længere tid gået og leget lidt med tanken om specielle features, design osv.
Dog uden det helt store fremskridt, så hvis I havde en kommentar til et design eller en sej feature så skriv lgie..

håber i forstod spg'et ellers skriv!!
Avatar billede tcb Nybegynder
26. juni 2002 - 16:18 #1
Hvis dette "snack" firma virkelig vil præsenteres online, skulle de måske vælge et lidt mere professionelt bureau end en ideløs "designer"?
Avatar billede caroc Praktikant
26. juni 2002 - 16:24 #2
hehe..ja du har sikkert ret, men nu er jeg ikke helt ideløs, men leder derimod bare efter endnu flere ideer end dem jeg allerede har...
min synspunkt er at samle så meget info ind og derefter sortere i det..
håber det var nok svar til en kritiserende bruger på exp.dk??
Avatar billede excession Nybegynder
26. juni 2002 - 17:22 #3
jeg synes at det er en glimrende idé at spørge herinde for at få nogle flere idéer..

en anden meget god idé er at spørge målgruppen..

-- xs
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. juni 2002 - 18:10 #4
Et snackfirma ???
Hmm....
Det er der jo mange muligheder i, men der er desvære ikke ubegrænsede:
Målgruppen til disse snacks kan kun være unger eller gamle (afhængig af hvilke snack)
Er det unge skal du nok satse på et hipt og hurtigt design der siger lidt om hvad det er for en side. Det være sig unge mennesker med en arm rakt ud imod skærmen, en pose væltede chips (kunne endda være et link hvis den er lille nok)

En feature på siden kunne være en produktinformation over diverse ingredienser når man tænker på disse dages sundhedstrip blandt unge.

En anden feature kunne være at man kunne sammensætte sin egen snack virtuelt og kombinere den med de mest "berømte" på markedet i smag og udseende.
En poll om firmaets produkter ville måske heller ikke være af vejen....

Gamle mennesker har en tendens til at tænke på de gode gamle dage, så her kan den fremadrækkende arm godt lægge sig om ungens skulder på det billede der er vist med gammeldags gråtoner. Her ville der nok være en oplagt mulighed for at "personalisere" den enkelte snack, ved at give den et image....

Håber det hjalp lidt :-)

/mandator/
Avatar billede caroc Praktikant
30. juni 2002 - 12:50 #5
det er lige præcis sådan noget jeg leder efter mandator - MANGE TAK!
lader spg'et stå åbent lidt endnu
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. juli 2002 - 18:04 #6
-->caroc
Hvordan går det med dine snacks ?
Avatar billede zarthax Nybegynder
21. juli 2002 - 09:42 #7
Takker for point :)
Held og lykke samt god arbejdslyst :))
Avatar billede caroc Praktikant
21. juli 2002 - 12:17 #8
tak skal du ha...