Avatar billede cybles Nybegynder
26. juni 2002 - 14:02 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Indbakke ?

Uhmm jeg har den her bruger jeg har lidt problemer med, hendes inbox er ganske enkelt væk :-( hvad gør jeg ?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. juni 2002 - 14:04 #1
..mon ikke hun er kommet til at slette den - har jeg selv oplevet med adskillelige af mine brugere :D
Avatar billede roed Nybegynder
26. juni 2002 - 14:10 #2
Så må du finde den frem fra backup´en !!!
Avatar billede cybles Nybegynder
26. juni 2002 - 14:56 #3
Ikke så fedt, min bacup er ikke komplet :-( er der ikke noget andet man kan gøre ?
Avatar billede roed Nybegynder
26. juni 2002 - 14:58 #4
Ikke hvis selve nsf-filen er helt væk, og ikke ligger skraldespanden nogen steder !!! :(
Avatar billede cybles Nybegynder
26. juni 2002 - 15:01 #5
Jo jeg har skam nsf filen, jeg kan også komme i hendes mailboks og det hele, jeg mangler bare selve Indbakke mappen.
Avatar billede roed Nybegynder
26. juni 2002 - 15:05 #6
Ligger dokumeneterne fra Indbakken i "Alle dokuemnter"??? Så kan du jo opdatere skabelonen og flytte mailsne fra den mappe over i Indbakken!!!
Avatar billede cybles Nybegynder
26. juni 2002 - 15:32 #7
ok sorry, men jeg er ret ny i den her Notes verden, hvordan opdatere jeg skabelonen ?
Avatar billede Inge Nybegynder
26. juni 2002 - 20:38 #8
Du skal erstatte design på postkassen. Marker databasen - Filer - Databaser - Erstat design - Vælg server (ofte den server mailfilerne ligger på) - find den mailtemplate i bruger (Det kan du se ved at højreklikke på basen og vælge egenskaber, på design fanebladet står hvilken template der bruges)
Avatar billede roed Nybegynder
27. juni 2002 - 08:12 #9
Ja, det er nok bedst at erstatte designet, men hvis du skal erstatte et design med det samme som er i forvejen, er du nød til at fjerne navnet på skabelonen i egenskaberne for basen. Ellers vil den ikke erstatte ordentligt!
Højreklik på mail ikonet og vælg "Database/Egenskaber...". På design fanebladet sletter du navnet på mailskabelonen (typisk "StdR50Mail"), og fjerne krydset ud for.
Gør dernæst som Samo07 har beskrevet ovenfor !!
Avatar billede karstenv Nybegynder
27. juni 2002 - 09:15 #10
Den oplysning som Roed kom med foroven, er vi andre der også kunne bruge, så det sku fedt at se andres løsninger man lærer heletiden nyt.

MVH KarstenV
Avatar billede roed Nybegynder
27. juni 2002 - 09:26 #11
Altid til tjeneste ;o)
Avatar billede cybles Nybegynder
27. juni 2002 - 14:50 #12
Tak for hjælpen, og fortsat god dag til jer, det virker fint.