Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
26. juni 2002 - 13:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis hjemmeside med ASP og evt. php

Heyza...

Jeg sidder ude ved en computer på min fars arbejde og leger med asp og php... og computeren har ikke nogen server eller noget php/asp halløjsa lagt ind, og jeg må ikke downloade til den for det er ikke min fars. Så nogen der kender et sted hvor jeg kan få en lille gratis hjemmeside så jeg kan lægge det ud... det skal være ligesom www.friserverplads.dk altså med online uploading, og det SKAL understøtte asp og helst også php og mysql.

//Rasmus Larsen
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
26. juni 2002 - 13:50 #1
Btw. så skal i ikke foreslå www.h4f.dk for det har jeg prøvet, og det virker altså ikke på den her com
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
26. juni 2002 - 13:56 #2
Øv
Avatar billede clausbr Nybegynder
10. september 2003 - 16:24 #3
brug fresub.dk du få 10 mb harddisk understøtter asp cgi java htm html ubegrænset antal besøg og subdomain grais plus du også kan få 5 e-mail xxx@xxx.freesub.dk gratis.