Avatar billede tetsue Nybegynder
25. juni 2002 - 18:11 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

farver på tv?

Allo!

der er ingen farver når jeg sender signal fra min puter til mit tv.. det er et "super VHS" kabel..

jeg havde et for et års tid tilbage der havde samme problem, en af mine venner byttede om på de små ledninger(men hvilke og hvor??) i selve scart"hovedet" på kablet og så var der sq farver..

Later..
Avatar billede f-l-j Nybegynder
27. juni 2002 - 05:31 #1
Er grafikkortet sat til at køre pal?
Avatar billede madduck Nybegynder
03. juli 2002 - 12:05 #2
Det er et spørgsmål om opsætningen på fjernsynet. I menuen for din video kanal kan du ændre det vhs -> s-vhs!
Avatar billede tetsue Nybegynder
06. juli 2002 - 19:42 #3
Den er sat til Pal..

jeg har fået en ven til at ordne det for mig.. det kan altså lade sig gøre, ville gerne forklare hvordan hvis jeg vidste hvilke ledninger det drejede sig om, men.. tjaa..

tak for hjælpen ellers jeg deler bare point'ene imellem jer..

Later :)