Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
25. juni 2002 - 12:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp... fejl i mit script!

Er der nogen der kan finde fejlen i mit lille formmail script? I kan se på www.rasmuslarsen.com/kontakt.php når man trykker på send sker der ikke en skid.

Help

<html>

<head>

<title>Kontakt</title>
<LINK href="style.css" type=text/css rel=stylesheet>
</head>

<body>

<p><b><font face="Verdana" size="2">{ $.Kontakt
}<br>
</font></b><font size="1" face="Verdana" color="#000000">
<br>
Du kan enten skrive til min
e-mail, via icq eller bruge formularen herunder hvis du ønsker at komme i kontakt med
mig.<br>
E-mail: <a href="mailto:rasmuslarsen2@hotmail.com">rasmuslarsen2@hotmail.com</a>
<br>
ICQ: 153243140</font></p>
              <div align="center">
                <table cellSpacing="0" cellPadding="0" width="94%" border="0">
                    <tr>
                      <td vAlign="top" width="17%" height="25"><b><font face="Verdana" size="1">Navn:&nbsp;</font></b></td>
                      <td vAlign="top" width="100%" height="25"><font face="Verdana" size="1"><input style="BORDER-RIGHT: #000000 1px solid; BORDER-TOP: #000000 1px solid; BORDER-LEFT: #000000 1px solid; COLOR: #000000; BORDER-BOTTOM: #000000 1px solid; font-family: Verdana; BACKGROUND-COLOR: white" size="30" name="navn"></font></td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td vAlign="top" width="17%" height="25"><b><font face="Verdana" size="1">E-mail:&nbsp;</font></b></td>
                      <td vAlign="top" width="100%" height="25"><font face="Verdana" size="1"><input style="BORDER-RIGHT: #000000 1px solid; BORDER-TOP: #000000 1px solid; BORDER-LEFT: #000000 1px solid; COLOR: #000000; BORDER-BOTTOM: #000000 1px solid; font-family: Verdana; BACKGROUND-COLOR: white" size="30" name="email"></font></td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td vAlign="top" width="17%" height="28"><b><font face="Verdana" size="1">Hjemmeside:</font></b></td>
                      <td vAlign="top" width="100%" height="25"><font face="Verdana" size="1"><input style="BORDER-RIGHT: #000000 1px solid; BORDER-TOP: #000000 1px solid; BORDER-LEFT: #000000 1px solid; COLOR: #000000; BORDER-BOTTOM: #000000 1px solid; font-family: Verdana; BACKGROUND-COLOR: white" size="30" name="hjemmeside"></font></td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td vAlign="top" width="17%" height="14"><b><font size="1" face="Verdana">Emne:</font></b></td>
                      <td vAlign="top" width="100%" height="25"><font face="Verdana" size="1"><input type="radio" value="Vil gerne bytte links/quicklinks" name="emne">
                        Vil gerne bytte links/quicklinks<br>
                      <input type="radio" value="Jeg mangler hjælp!" name="emne">&nbsp;Jeg
                        mangler hjælp!<br>
                      <input type="radio" value="Jeg har en idé til en ny guide" name="emne"> Jeg har en
                        idé til en ny guide<br>
                      <input type="radio" value="Jeg har fundet en fejl!" name="emne"> Jeg har
                        fundet en fejl!<br>
                      <input type="radio" value="Jeg har et spørgsmål!" name="emne"> Jeg har
                        et spørgsmål!<br>
                      <input type="radio" value="Ris/Ros" name="emne"> Ris/Ros<br>
                      <input type="radio" value="Andet" name="emne" checked> Andet

                        </font>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td vAlign="top" width="17%" height="119"><b><font face="Verdana" size="1">Besked:</font></b></td>
                      <td vAlign="top" width="100%" height="119"><textarea style="BORDER-RIGHT: #000000 1px solid; BORDER-TOP: #000000 1px solid; BORDER-LEFT: #000000 1px solid; COLOR: #000000; BORDER-BOTTOM: #000000 1px solid; font-family: Verdana; BACKGROUND-COLOR: white" name="besked" rows="5" cols="30"></textarea></td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td vAlign="top" width="17%" height="27"></td>
                      <td vAlign="top" width="100%" height="27"><font face="Verdana" size="1"><input name="send" style="BORDER-RIGHT: #000000 1px solid; BORDER-TOP: #000000 1px solid; BORDER-LEFT: #000000 1px solid; COLOR: #000000; BORDER-BOTTOM: #000000 1px solid; font-family: Verdana; BACKGROUND-COLOR: white" type="submit" value="Send">
                        <input style="BORDER-RIGHT: #000000 1px solid; BORDER-TOP: #000000 1px solid; BORDER-LEFT: #000000 1px solid; COLOR: #000000; BORDER-BOTTOM: #000000 1px solid; font-family: Verdana; BACKGROUND-COLOR: white" type="reset" value="Nulstil"></font></td>
                    </tr>
                </table>
              </div>
</form>

<?
if($send) {
$msg = "Navn:\t$navn\n";
$msg .= "E-mail:\t$email\n";
$msg .= "Hjemmeside:\t$hjmmeside\n\n";
$msg .= "Besked:\t$besked\n\n";

$recipient = "rasmuslarsen2@hotmail.com";
$subject = "$emne";

$mailheaders = "mailto:$email\n";

mail($recipient, $subject, $msg, $mailheaders);
echo "<font face=\"Verdana\" size=\"1\" color=\"#000000\">Din besked er sendt til $recipient, og der vil blive svaret hurtigst muligt.</font>";
}
?>
  </body>

</html>

//Rasmus Larsen
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
25. juni 2002 - 12:27 #1
Fandt selv ud af det !
Avatar billede thomashove Nybegynder
25. juni 2002 - 12:27 #2
øhhh - mangler du ikke en

<form name="test" action="kontakt.php">

i starten....
Avatar billede panic-killer Nybegynder
25. juni 2002 - 12:28 #3
jeg kan da sende
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
25. juni 2002 - 12:34 #4
jeg manglede en <form>
Avatar billede thomashove Nybegynder
25. juni 2002 - 12:38 #5
hvad sagde jeg... ;oP