Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 15:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

coolmenu omskrivning

Hej eksperter....

jeg har på denne side problem med min coolmenu, den gør mildest talt hvad der passer den.

der for vil jeg høre om der er en der vil hjælpe mig ( da jeg ikke fatter noget af java) med at få den til at placere sig korrkt i alla opløsninger og være øverst i alle tilfælde.

siden er:
www.studiekrogen.dk
eks:
http://www.pspgrafik.dk/e/st9.gif
'
mvh.
www.questis.dk
Avatar billede BacceDK Juniormester
24. juni 2002 - 15:51 #1
er med på en lytter
kan slet ikke flytte min fra venstre
Avatar billede =maddog= Nybegynder
24. juni 2002 - 20:48 #2
er du sød at fortælle hvilke opløsninger og browsere det drejer sig om så man kan regne ud hvad det er man skal kigge efter.
Husk i øvrigt at lave en bug rapport til webmaster@dhtmlcentral.com
Brattli har så travlt med at lave scripts at han glemmer at lave dem færdig.
Avatar billede janemilbacher Nybegynder
25. juni 2002 - 11:47 #3
øhh
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2002 - 11:11 #4
Hmmmmm.... tror jeg har løst dette lille problem.... lidt fejl i koden &:-D som jeg selv havde foråsaget &:-D undskylder ulejligheden