Avatar billede themustangman Nybegynder
23. juni 2002 - 19:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

GTA 3 hakker

Jeg har et problem med mit GTA3
Det "hakker" når jeg spiller det. Og jeg kan kun køre det i 640x480x16/640x480x32 og det fatter jeg ikke da jeg normalt kan spille ale nyere spil i enten 800x600 eller 1024x768.
Jeg bruger de nyeste dotonater drivere.

Min maskine er en: Atlhon 1GHz, 640MB RAM, Gforce1 DDR
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2002 - 19:38 #1
Det er vist noget med at i indstillingerne et sted skal slå trails fra ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2002 - 19:39 #2
Det er vist noget med, at i indstillingerne et sted skal du slå trails fra ...

(rettet)
Avatar billede radiohead Nybegynder
23. juni 2002 - 19:39 #3
sæt resolution ned
Avatar billede radiohead Nybegynder
23. juni 2002 - 19:40 #4
GeForce 1 er ikke meget til GTA3
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2002 - 19:43 #5
hmm... minimumskravene er et 16 Mb grafikkort, så jeg vil sige at det er ok...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2002 - 19:45 #6
Running Applications
Grand Theft Auto III has been designed to take best advantage of the
available machine it is running upon, therefore we recommend that you
close down all applications before running Grand Theft Auto III.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2002 - 19:46 #7
1.) For Windows XP users there is a patch that needs to be installed. It
replaces a few system files that have been found to make the game work
better. (Along with the other fixes below) If you are not sure if you have
the patch installed here is an easy way to find out.

Click Start -> Run. Erase whatever is in the box and type in DXDIAG. Then
click on the DirectX Files tab and look for these two files... (These files
are located at the top of the DirectX Files tab so they are easy to find.)

D3d8.dll      ver 5.1.2600.29  <- You have the patch
Ddraw.dll    ver 5.1.2600.29  <- You have the patch

D3d8.dll      ver 5.1.2600  <- You  do not have the patch
Ddraw.dll    ver 5.1.2600  <- You do not have the patch

If you do not have these files or version numbers do not match then you do
not have the patch installed. Go to this website
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q306676
to download the patch and make sure you have DirectX 8.1 video & sound
drivers as well.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2002 - 19:46 #8
Prøv det og se om ikke det hjælper :)
Avatar billede squidfire Nybegynder
24. juni 2002 - 00:36 #9
Køre du XP eller Hva ?? der er en del FIXFILER til GTA 3 hvis du har Xp som operativ system!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
24. juni 2002 - 09:05 #10
squidfire > Mon ikke han kører XP når han opretter det i XP ! ..?
Avatar billede themustangman Nybegynder
24. juni 2002 - 17:18 #11
Der er ingen af tingene som har virket endnu.
Og ja jeg kører XP
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
24. juni 2002 - 18:07 #12
Har du prøvet at køre det i Windows 98 comp. i stedet for ..

Du højreklikker på GTA3 ikonet trykker på egenskaber og så compatibel og der vælger du windows 98

Det kan hjælpe dog tvivler jeg på det men det er da et forsøg værd