Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 15:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

cookie's

Hej eksperter....
jeg har et mindre problem med mine cookies.....

når jeg gemmer værdien gøres det sådanne:

    ' Informationer lagres i cookien
    Response.Cookies("studie")("navn") = request.form("navn")
    Response.Cookies("studie")("email") = request.form("email")
    Response.Cookies("studie")("pass") = request.form("password")
    Response.Cookies("studie")("login") = ja

    ' Hvor længe cookien skal vare - i dette tilfælde ét år
    Response.Cookies("studie").Expires = Date+365

når jeg skal tjekke værdien login gøres det sådanne:

strNavn = Request.Cookies("studie")("navn")
strpass = Request.Cookies("studie")("pass")
strlogin = Request.Cookies("studie")("login")

<% if strNavn = "" or strlogin = nej then %>
<% elseif login = ja then %>
  oCMenu.makeMenu('sub02','top0','Spørgsmål du deltager i','/bruger/brugerprofil.asp?mode=deltag&id=<%= session("id") %>')
  oCMenu.makeMenu('sub03','top0','Spørgsmål besvaret af dig','/bruger/brugerprofil.asp?mode=besvaret&id=<%= session("id") %>')
  oCMenu.makeMenu('sub04','top0','Spørgsmål oprettet af dig','/bruger/brugerprofil.asp?mode=opret&id=<%= session("id") %>')
  oCMenu.makeMenu('sub05','top0','Point regnskab','/bruger/brugerprofil.asp?mode=point&id=<%= session("id") %>')

<% end if %>

men det virker ikke, hvad gør jeg forkert ?

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:32 #1
http://www.eksperten.dk/spm/227876 User-online er en fucking copy
Avatar billede cyberkox Nybegynder
23. juni 2002 - 15:33 #2
Hvad ?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 15:35 #3
web4you>> hvad har dette med mit indlæg at gør, hvis ikke du kan begrunde det meget godt, vil dette gå under spam, som ikke er lovligt på E
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 15:37 #4
cybercox>> hvad er du i tvivl om ?
Avatar billede larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:51 #5
Hvad er det for noget af det, som ikke viker ?? Er det når du henter eller gemmer eller ??
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 15:52 #6
ved ikke lige hvor den går galt..... når jeg skal tjekke om den er det ene eller det andet, så går den i denne hver gang:

<% if strNavn = "" or strlogin = nej then %>
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 16:06 #7
lukker igen, har fundet en anden løsning