Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 14:35 Der er 51 kommentarer og
4 løsninger

Mangler nogle friske gutter

Mangler nogle friske gutter til et projekt, det i skal kunne er:

Skrive artikler....
Det i får tilbage, er muligheden for at komme med i et stort projekt, og får et tæt samarbejde med nogle andre.

I skal skrive artikler om spil, film, hardware, og software..
By the way.. så SKAL i have icq eller msn, helst icq.

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 14:38 #1
Hvad med økonomi?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 14:39 #2
nu skriver du stort projekt..... hvad er stort i dine øjne.... er der bruger af side, hvad med løn, du må uddybe det meget mere, dette du skriver giver ikke meget idee om projektet

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 14:39 #3
skulle ikke være et svar &:-D
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 14:45 #4
www.it-news.tk

økonomi?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
23. juni 2002 - 14:54 #5
Hvis siden får et flottere design, og frem for alt et ordenligt domæne...

Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 14:55 #6
user-online>

Når du har lavet sådan en her, så vil du ikke sige : økonomi?

http://www.startblokken.dk/skabelon.htm

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 14:56 #7
Startfirma.dk - nej... i første omgang skal der ikke involveres penge i projektet
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 14:57 #8
user-online>

Det er jo det man tror når du skriver "stort projekt"
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:26 #9
hallo du der med www.it-news.tk fjer det esigen din fucking copy du har nakket det fra min side www.webgud.dk/daniel/copyfree !!! så du skal squ ikke nakke anders arbjete ?

//web4you (Daniel Kejser) mit icq er 146441916
Avatar billede taskmgr Nybegynder
23. juni 2002 - 15:28 #10
web4you >> Hva snakker du om?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 15:31 #11
web4you> Ja, det er også helt vildt flot og nyskabende design du har der. Det har han heeelt sikkert stjålet fra dig!

En tabel! Dem har du vel eneret på eller...
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 15:33 #12
Gu har jeg da røv nakket far dig af.. lam´r
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:33 #13
Det design ligner en milliard andres - det kan du ikke komme efter ham med...
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:34 #14
det er squ da mit arbjet ikke !!! han er en fucing copy nar man !
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:34 #15
jeg kender ham han bliver hoste af !!!! dvs låner plads !!! så det er mit desigen han har natte !!! det kan jeg jo se ikke
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:35 #16
oeky user-online kan jeg lige få dit icq så !
Avatar billede taskmgr Nybegynder
23. juni 2002 - 15:35 #17
Snak ordenligt, og smut fra denne tråd.
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:35 #18
hmm...
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:36 #19
nop vil ha ham til at fjerne eller lukke det her spg ? + han fjeren det her desigen !
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:37 #20
Din hp hedder jo copyfree... man skulle næsten fristes til at "copy" det *GG*
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 15:37 #21
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 15:38 #22
Har ikke nakket hans design og det er helt 100....

har lavet en hjemmeside til daller.subnet.dk

lagt mærke til at det er næsten det samme som jeg har nu!?

Hvad fanden bilder du dig ind, at sige jeg har kopiret dit design, når du ikke er sikker.. OG, det er ikke et design... men tabeller..
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:39 #23
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:40 #24
user_online>

Anbefaler du lukker spørgsmålet og opretter et nyt - her får du ingen hjælp og så kan du lade den usaglige debat fortsætte her :)
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:40 #25
tjaaa men kik lige på mit så kan du jo se havd jeg menner din ...... det er jo nakket fra mig ikke ! det kan jeg squ da se !
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 15:42 #26
Hvad er der nakket?, okey jeg har et logo og har os´copymag´s logo..

NOK FORDI JEG KENDER HAM DER HAR DET!?!? skal du nokse!

kontakt mig over icq web4you...
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 15:42 #27
web4you> Du har jo selv "lånt" designet fra en anden side.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. juni 2002 - 15:43 #28
user_online>> du har hermed tilladelse fra mig til at oprette et nyt.

web4you>> hold dig venligst væk fra det nye spørgsmål (og brug dette til at kommentere/diskutere i)

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede jnissen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:43 #29
Hvordan kan du se det?
Hvordan kan du se det ikke er taget fra  nogle af de 2.000 andre sider som samme opbygning.

Og hvis han har - hvad så?
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:44 #30
k dit icq nr ! GU HAR JEG SQU DA EJ rl barto
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 15:45 #31
81140106, for anden gang
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:45 #32
web4you>

Hvis det var et stykke unikt kunsthåndværk du havde lavet kunne jeg forstå dig - men nu er det et design vi alle har set en million gange før og som på ingen måde har særpræg nok til at bære en beskyttelse.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:45 #33
jnissen >> gi mit nogen links til nogen af de ander 2000 sider så
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 15:45 #34
kan ikke lige se hvordan denne diskusion kan opstå.... der er ikke megen design i nogen af de to sider, og derfor kan jeg ikke se hvordan man kan snakke om at stjæle et design....

mange sider på nette, er opbygget på den måde, og det vil medføre at den der lavede det først skulle bede alle sider om at lukke deres til designet var lavet om, dette ville være lidt naivt. så jeg synnes at web4you skulle stoppe her.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 15:51 #35
Web4you, kontakter du mig snart?
Avatar billede muddi Praktikant
23. juni 2002 - 15:51 #36
web4you >> Det giver jo INGEN mening... har kigget i begge siders kildekode, og der er ikke meget der stemmer overens!
Det er rigtigt at siderne minder om hinanden, men du kan ikke anklage user-online for at have stjålet dit "design"! Dit design minder faktisk lidt om ekspertens ... det er jo noget med tabeller ikke?
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:51 #37
må jeg få dit nummer af dawin så
Avatar billede muddi Praktikant
23. juni 2002 - 15:52 #38
web4you >> Hvad skulle din kommentar i dette spm til for?
http://www.eksperten.dk/spm/227896
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:52 #39
det miner da ikke en skid om eksperetns ???
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 15:54 #40
Hehe, muddi.... web4you kontakt mig på 81140106.! venter!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:54 #41
Web4you>

Og denne her...  http://www.eksperten.dk/spm/227893  !!!
Avatar billede muddi Praktikant
23. juni 2002 - 15:54 #42
jo jo, det er jo også sat op i tabeller!
Avatar billede miljoeken Nybegynder
23. juni 2002 - 15:55 #43
må man ikke lige høre hvad projektet gik ud på?
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 15:56 #44
Kan du se øverst miljoeken
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:56 #45
du er lidt langt ude lige nu du er ! muddi !! kik lige på vores to sider Fx i toppen der er 2 et banner + et logo bagefter hedder tablen
1 menu 1 indho 1 menu til !!! såden er hanse ogs¨å bygget op kik lige en gang på hanse CSS !!! så kan du squ da se at det er nakket !
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:57 #46
Du har anmeldt nedenstående brugere :

web4you | Slet anmeldelse

- gider ikke spam i mine spørgsmål!
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 15:58 #47
PÅ min css ..?! hmm du har dit i et style.css mit er i selve style="
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. juni 2002 - 16:10 #48
web4you>> du læner dig meget kraftigt op ad en deaktivering. såfremt jeg ikke ser en bedring af din adfærd, herunder spam af andre spørgsmål, vil det komme på tale.

/Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. juni 2002 - 16:14 #49
nej nu blev det alligevel nok...

web4you er deaktiveret.

evt. klager kan sendes til info@eksperten.dk

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede muddi Praktikant
23. juni 2002 - 16:18 #50
Tak jelzin101!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 16:18 #51
Tak Jeltzin101 :)
Avatar billede user-online Nybegynder
23. juni 2002 - 16:21 #52
Tak jelzin101!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. juni 2002 - 16:21 #53
tak tak ;)
Avatar billede dm_mx Nybegynder
13. september 2002 - 09:01 #54
LOL - det var nu en spændende dialog.

Tænk blot på hvis web4you havde fået sin vilje igennem og at user havde lavet sit design om.

Hvordan ind i himlen skulle alle vi andre kunne lave en hjemmeside fremover.

Jeg mener, ideen med at smække tingene op på en siden uden brug af tabeller er brugt, ideen med blot en tabel opdelt i flere kolonner/rækker er brugt, ideen med en tabel, og flere tabeller inden i tabellen er brugt, osv.

Puha - så skulle man ikke "kun" bekymrer sig om grafik elementerne og funktionaliteten, indhold, sti system, CSS, JAVA, osv osv - men også på hvordan man kunne skabe selve grundopbygningen fra start, vel og mærke en grundopbygning der er helt ny.

Stakkels jubii, DBA, Subnet, etc, etc - ikke alene ligger deres design og funktionalitet tæt op ad andres sites, men selv selve forretningsideen er nærmest taget fra inspirationen.

Jeg har det selv således, at hvis jeg ser en side hvor blot anvendelsen af et komma, ikon eller farve er noget der ligger tæt op ad mit arbejde ( hvilket jeg nu ikke tror) bliver jeg sgu da lidt stolt og klapper mig selv på skulderen -> jeg har lavet noget som andre kan få gavn af, og måske se nye muligheder med.

Den stil web4you lagde for dagen - hold da op - det må være trist for ham.
Avatar billede jondmac Nybegynder
14. marts 2003 - 00:40 #55
web4you  <--- Det er da ik nogle helt lovlige links du har pådin site!
CD covers ect. er alt sammen copyrighted til udgiverene!!!
Jeg ville skynde mig at få dem væk!