Avatar billede nbn Nybegynder
22. juni 2002 - 19:09 Der er 3 kommentarer

Usynlig klik

Hvordan får jeg min applikation til at automatisk lave et usynligt klik på en bestemt koordiat?
Avatar billede itbjarne Nybegynder
22. juni 2002 - 19:39 #1
Hvis du mener at du skal klikke på en knap, kan du ændre knappens onclick event fra PRIVATE til PUBLIC og så kan du kalde den fra andre steder i programmet.
Men det kommer selvfølge an på hvordan du vil have det skal fungere - er ikke helt klart synes jeg.
Avatar billede kantoraza Nybegynder
23. juni 2002 - 15:08 #2
Hmm Du kan måske bruge det her:

(((i generel)))

Private Declare Function SetCursorPos Lib "user32" (ByVal X As Long, ByVal Y As Long) As Long ' en linje

(((Og så det hvor musen skal være)))

SetCursorPos 1000,1000

Så er det bare det at trykke på musen..

/KantoRaZa\
Avatar billede tjacob Juniormester
24. juni 2002 - 11:45 #3
Prøv at kigge her:

http://www.eksperten.dk/spm/221239

/tjacob