Avatar billede dkk Nybegynder
22. juni 2002 - 11:35 Der er 10 kommentarer

BIN-Fil

hvordan åbner jeg bin filer, eller hvilken programmer skal jeg bruge til at åbner det, og hvor kan jeg så hente det program??plx help me
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2002 - 11:36 #1
Forkert kategori.

En bin fil kan være flere forskellige ting. Den kan være en fil som skal brændes på CD, eller det kan være et pakket format.
Avatar billede ncp Nybegynder
22. juni 2002 - 11:47 #2
Nero kan hverfald brænde det på en cd...
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 11:50 #3
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juni 2002 - 11:54 #4
Generelt er .bin filer diler der indeholder binære data istedet for bogstaver.

De kan åbnes og rettes med en hex-editor. men hvis du retter i sådan en vil den sandsynligvis ikke kunne bruges bagefter.

Her ligger en gratis Hex editor du kan bruge, men lav en kopi af din fil først så du er sikker på du kan rette tilbage.
http://www.chmaas.handshake.de/delphi/freeware/xvi32/xvi32.htm

mvh JakobA
Avatar billede Zemich Nybegynder
23. juni 2002 - 18:20 #5
Hvis det er en Bin/Cue fil du har så kan du brænde den med f.eks. Nero eller CDRwin eller du kan åbne den med F.eks. Deamontools
Avatar billede bosse88 Nybegynder
30. juni 2002 - 17:29 #6
Winiso kan klare næsten alt men så skal du have et crack, det må du selv finde, for jeg ved at brugere på eksperten ikke vil sige god for at jeg poster det.
Avatar billede tuncay Nybegynder
08. juli 2002 - 13:48 #7
min ven min ven...du ka hente en program som hedder Deamon Tools, som laver et virtual drev...så er det ligesom du har brændt det..så kommer der et nye drev frem..og du ka ha flere drev..og fjerne dem hvis du har lyst..

http://www.daemon-tools.net/main800.htm
Avatar billede tuncay Nybegynder
08. juli 2002 - 13:49 #8
min ven min ven...du ka hente en program som hedder Deamon Tools, som laver et virtual drev...så er det ligesom du har brændt det..så kommer der et nye drev frem..og du ka ha flere drev..og fjerne dem hvis du har lyst..

http://www.daemon-tools.net/main800.htm
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 14:12 #9
Daemon tools kan ikke åbne "bin" filer de kræver en cue fil...
Avatar billede Zemich Nybegynder
15. juli 2002 - 19:58 #10
Man kan selv skrive en cue fil, da en cue fil bare er en tekst fil.

Eksempel på en cue fil:

FILE "din.fil" BINARY
  TRACK 01 MODE1/2352
    INDEX 01 00:00:00