Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
21. juni 2002 - 22:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike .dll

....Når jeg prøver på at logge på en CS-server, skriver den, at min .dll differs from servers .dll
-Hvad kan jeg gøre ved det.
-Det skete, da jeg installerede den sidste nye opdate.
tak :)
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
21. juni 2002 - 22:42 #1
har du opdateret cs og hl?
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
21. juni 2002 - 22:43 #2
ja
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
21. juni 2002 - 22:44 #3
...Den finder serverne, og begynder at loade...men lige inden den plejer at gå ind i spillet kommer der en box op hvor der står; your .dll differs from servers!
Avatar billede budda Nybegynder
22. juni 2002 - 15:46 #4
Er du sikker på at serverne har opgraderet???
Avatar billede rahzel Nybegynder
22. juni 2002 - 15:48 #5
Kender godt til den fejl! Du bliver nødt til at loade fra consolen, og så finde ip´en og kopiere den og så skriv i cons

connect din ip

Og hvis den ikke gør det første gang så skriv retry!
Avatar billede rahzel Nybegynder
22. juni 2002 - 15:52 #6
Hvis du har spg så bare skriv, den fejl kommer vist nok, hvis din com enten er temmelig skod, eller hvis du har en dårlig forbindelse! Men bare husk at loade fra consolen. Det er lidt mere besværligt, og tar lidt længere tid, men der er vist nok ikke noget at gøre, det kan jo være det er en fil man mangler!
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
25. juni 2002 - 22:41 #7
jeg er ked af at skulle loade fra consollen, da jeg altid skifter imellem serverne, +jeg ved ikke en bjælde om hvordan jeg gør.....det skal bare virke, som det plejer...
:)
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
25. juni 2002 - 22:43 #8
min comp er en 1800xp 512 ddr ram og min forbindelse er 1 mbit, så det burde da ikke være det der er skod
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
28. februar 2004 - 23:18 #9
//Lukket