Avatar billede gzu Nybegynder
21. juni 2002 - 20:41 Der er 7 kommentarer

Hjælp?

Hej allesammen... Jeg har lige lavet denne side: http://www.trooper.h4f.dk Jeg vil gerne have et kunde login. Hvis du mener du kan lave det vil du så ikke lige skrive her, så fixer jeg lige en lille liste over features... :) Og så vil jeg da også gerne have en lille smule respond ;)

\\-gZu-//
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 20:46 #1
Hvis du vil have hjælp kan du stille dine spørgsmål, hvis du vil have udført et stykke programmerings arbejde - så prøv Sharksforum.com

/askhoej
Avatar billede friiser Nybegynder
21. juni 2002 - 20:53 #2
Hey,

Du kan hente et kunde login via www.script.dk , det eneste du skal gøre at at registere dig, og det er gratis.

~friiser~ http://www.radio-online.dk
Avatar billede gzu Nybegynder
21. juni 2002 - 20:56 #3
Hvordan finder jeg den ?
Avatar billede gzu Nybegynder
21. juni 2002 - 21:14 #4
Jeg tager gerne imod kommentarer om siden.. =)
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 21:55 #5
gzu >> en fin side måske lidt kedelig i farverne men den enkel og overskuelig og det er vigtigt.

Du skulle prøve at få lidt luft fra kanten og til din tekst ellers kommer det til at se lidt sammenpresset ud.

/askhoej
Avatar billede gzu Nybegynder
21. juni 2002 - 21:59 #6
Tak for de rosende ord =) Og det med luften.. jeg vidste der var noget jeg havde glemt... ;) Fik jeg også afvide sidste gang.. Og farverne.. tjae.. ville egentlig have haft hvid.. men det var lidt for "lidt" hvis du ved hvad jeg mener.. og blå ville være lidt for voget.. så det blev grå =)
Avatar billede askhoej Praktikant
24. august 2002 - 15:26 #7
Lukker du ikke?

/Askhoej