Avatar billede adidaz Nybegynder
21. juni 2002 - 10:59 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hurtig hjælp! fladskærm ?

Hej jeg står og skal have en ny skærm.
Har længe gerne ville have en fladskærm,men jeg aner ikke hvad jeg skal købe har kigget på den her.
http://www.proconsult.dk/katalog/disp/tft/tft-15/monsam-15psas.html
Er der nogen med lidt forstand på skærme der kan sige om den er ok.
Eller i vil foreslå en anden ?
Evt. en alm skærm ?
Avatar billede adidaz Nybegynder
21. juni 2002 - 11:00 #1
Er lidt i tvivl især med den lidt ringe refresh på 60mhz :/
Avatar billede adidaz Nybegynder
21. juni 2002 - 11:01 #2
hz :)
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 11:03 #3
1. 60MHz? det hedder 60Hz :o)
2. refresh er ik' det samme på fladskærme som på alm. skærme.
Så 60Hz er helt normalt.

Jeg sidder ved en fladskærm lige nu, hvis den bliver sat til 70Hz bliver den bare utydlig.

PS. det er en Dell 17"
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. juni 2002 - 11:03 #4
adidaz => du kan ikke regner med refresh hz på en TFT skærm!
min bærbare TFT skærm køre også kun 60hz, og det knivskarpt!

jeg bruger normalt minium 75Hz på en CRT, før jeg kan holde ud at kigge på den!
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 11:03 #5
nå du fandt selv ud af det :o)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
21. juni 2002 - 11:07 #6
kvalitet der samtidig er billig
(jeg har selv '17 skærmen)

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514597917
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
21. juni 2002 - 11:19 #7
Hvad f.. har det her med e-løsninger at gøre...? :-) Husk lige at checke hvilken kat. du opretter under.

Mvh. Martin

På nemdirect.dk har de en masse fladskærme kan kan sammenligne:

http://www.nemdirect.dk/show.asp?type=dept&dept_id=86&shop=pc
Avatar billede adidaz Nybegynder
21. juni 2002 - 12:02 #8
Tja torde jeg hævde valgt generalt men hehe  :)
Avatar billede adidaz Nybegynder
21. juni 2002 - 12:14 #9
Men er en alm skærm at foretrække ?
Eller ville i tage en fladskærm ? og hvilken? hvis i kunne vælge lige hvad i ville :) ? odg helst 15"
Avatar billede oasen Nybegynder
21. juni 2002 - 12:18 #10
Sony fladskærm med digtal indgang...
Avatar billede oasen Nybegynder
21. juni 2002 - 12:21 #11
Avatar billede oasen Nybegynder
21. juni 2002 - 12:22 #12
Med eller uden dig. indgang - det er noget af det billigste for Sony. Den bliver du glad for!
Avatar billede jnissen Nybegynder
21. juni 2002 - 14:48 #13
Jeg har en SyncMaster 151BM (sort) fra Samsung - og den er jeg rigtig glad for.
Køb en fladskærm :-)

Se den på www.samsung.se
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
21. juni 2002 - 14:54 #14
fladskærme giver et godt billede. Jeg læste en gang en sammenligning fra PC world. De eneste ulemper de kom med ved fladskærme var at de var dyere og at nuancerne skiftede når man så dem fra siden, men de nye fladskærme er blevet meget bedre mht. det sidste og de er også begyndt at falde i pris.
Konklusion: Fladskærme er framtiden....
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
21. juni 2002 - 14:55 #15
framtiden = fremtiden
Avatar billede pallepirat Nybegynder
26. juni 2002 - 14:07 #16
køb en mermaid ventura. Den skarpeste og flotteste TFT skærm på markedet. Designet af B&O