Avatar billede tbundgaard Nybegynder
09. august 2000 - 16:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Link fra et word dokument.

Jeg har et link i et word dokument som jeg gerne vil have til at starte et nyt browser vindue med en bestemt størrelse.

Det der sker er at jeg får en browser (fuldscreen) i baggrunden. Denne forsøger jeg af lukke med top.close() men den komme op med en msgbox \"Er du sikker !!!!\"

Hvordan fjerner jeg denne besked.

<html>
<head>
<title>load billed</title>
<SCRIPT language=\"JavaScript1.2\">
function opennew()
{
window.open(\"billed.gif\",\"my_new_window\",\"toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,copyhistory=no,width=400,height=400\")
top.close();
}
</script>
</head>

<body onload=\"opennew()\">

</body>
</html>

Avatar billede olebole Juniormester
09. august 2000 - 17:46 #1
<ole>
Et ekstra browservindue, du har åbnet med JavaScript bør kunne lukkes uden alert - men dit hovedvindue MÅ du ikke kunne lukke uden! Det er en indbygget sikkerhedsfeature.
/Vh
</bole>
Avatar billede tbundgaard Nybegynder
10. august 2000 - 08:18 #2
Hvordan ændre jeg så opsætningen af mit hovedvindue, da jeg ikke kan ændre settings.

\\Torben
Avatar billede olebole Juniormester
10. august 2000 - 14:44 #3
<SCRIPT language=\"JavaScript1.2\">
this.window.name = \"my_new_window\";
function opennew() {
    window.open(\"billed.gif\",\"my_new_window\",\"toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,copyhistory=no,width=400,height=400\")
}
</script>

/Vh