Avatar billede true__king Nybegynder
20. juni 2002 - 01:26 Der er 5 kommentarer

tv-kort til bærbar

jeg kunne godt tænke mig at købe et tv-kort til min bærbar...,problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg kan finde sådan en...den må meget gerne være til en pris man kan leve med ca 1500,-kr
Jeg køre med en dell hvis det har nogen betydning
Avatar billede convinius Nybegynder
20. juni 2002 - 01:35 #1
JA producenten har nogenbetydning.

Men desværre er det ikke altid muligt at købe tv-kort til sin bærbar da de ikke er produceret overhovedet. Den bedste mulighed er at ringe til Dell og spørge.

Hvis der findes eksterne tv-kort så ved jeg ikke hvor man kan få dem hende!? Det tror jeg slet ikke man kan!

men 1500,- det tror jeg desværre ikke er muligt. Bærbar reserve dele er altid 3 gange dyre end almindelige pc-produkter!

Convinius
Avatar billede hologram Nybegynder
20. juni 2002 - 01:53 #2
TV-kort, siger du?
Mener du til at se tv på din bærbare med eller til at sende signalet fra computerskærmen ud til et fjernsyn?
Nu ved vi jo ikke hvor gammel din bærbare er...
Avatar billede staaland Nybegynder
20. juni 2002 - 01:59 #3
WinTV-USB    1280x1024 / USB  795 kr.

Dette er fra EDB Priser.

Har din laptop USB, burde den kunne trække den dims der. Du bør dog nok læse lidt på producentens hjemmeside om evt. andre krav til maskinen.
Avatar billede true__king Nybegynder
20. juni 2002 - 16:09 #4
jeg kan kun sige tak til jer allesammen og en special hilsen til "STAALAND" jeg hopper ud i sådan en.....
Avatar billede staaland Nybegynder
20. juni 2002 - 17:06 #5
no problem at all. sig til hvordan det er gået når/hvis det lykkes.