Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
20. juni 2002 - 00:33 Der er 5 kommentarer

HD

jeg har en HD der er på omkring 40 GB Seagate IV 7200 rpm...  Men den vil ikke ha at der skal lægge noget operativssystem på den!!! hvad gør jeg  HAR prøvet at fdisk+format (den er i orden) men den vil ikke installere noget på den??? hvad kan der være i galt???
Avatar billede wanix Praktikant
20. juni 2002 - 01:26 #1
Okay. Så du har et styresystem på en anden. Kunne det være fprdi den sidder som Master?
Avatar billede spectual Nybegynder
20. juni 2002 - 01:42 #2
"Jeg har en bil. Men den vil ikke starte. Jeg HAR prøvet at hælde benzin i den. Hvad gør jeg? Hvad kan der være i galt?"
Avatar billede wanix Praktikant
20. juni 2002 - 01:51 #3
Prøv at spark til den! ; )
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
22. juni 2002 - 22:18 #4
jeg har sæt den anden HD i og den vil gerne installere win98 win2k winxp der er ingen problemer (60GB 7200rpm Seagate) men den anden vil stadigvæk ik SÅDAN NOGET LORT....
Avatar billede bat Nybegynder
04. november 2002 - 19:44 #5
prøv at koble 60`eren fra og se om du så kan.... og mår systemet er installeret kobler du 60`eren til som slave