Avatar billede slasko Nybegynder
20. juni 2002 - 00:18 Der er 12 kommentarer og
8 løsninger

Wannafind.dk

Hejsa
jeg kunne godt tænke mig og høre noget konstruktivt kritik om at hoste hjemmesider hos wannafind.dk
Gode og dårlige erfaringer modtages gladeligt.
Mvh Slasko
Avatar billede jay Nybegynder
20. juni 2002 - 00:22 #1
Har ikke oplevet noget negativt ved at have webhotel hos wannafind, det eneste er dog at det kan findes meget billigere.
www.cliche.dk har jeg nu og heller ikke her har der op til nu været nogen problemer, den eneste forskel er at det er MEGET billigere.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
20. juni 2002 - 00:22 #2
de er som regel utroligt hurtige til at reagere når man brokker sig, dog mener jeg godt de kunne informere noget bedre. -sende mails ud ved forventet nedetid og den slags.
Et eksempel fra sidste uge var at de cuttede ftp-forbindelsen midt i nogle opdateringer jeg var ved at lave. dette resulterede så i at min side lignede noget der var løgn, det meste af dagen. Undervejs lykkedes det dem så også at få smidt min mysqldatabase af pommern til, hvorefter de satte en backup ind fra dagen før, dette gjorde de uden at informere om noget som helst.
Avatar billede jay Nybegynder
20. juni 2002 - 00:28 #4
Kommer dog lige i tanke om at statistikken på cliche.dk ikke er helt fejlfri, men synes dog til at leve med.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
20. juni 2002 - 00:30 #5
hvis du vil bedømme hastigheden, er www.dinos.dk hostet på deres linux server.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. juni 2002 - 00:30 #6
Jeg er hostet af dem, det kører upåklageligt
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. juni 2002 - 00:31 #7
jay> Var der nogen der snakket om dem?
Avatar billede jay Nybegynder
20. juni 2002 - 00:32 #8
nææh men har vel lov til at sige at jeg mener der findes et bedere alternativ.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. juni 2002 - 00:34 #9
Det må du da, men det er vel så ikke et svar :o)
Avatar billede jay Nybegynder
20. juni 2002 - 00:36 #10
ajh ok.... iorden hvis det bliver afvist så :D
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. juni 2002 - 00:39 #11
Jep, det er så noget slasko afgøre, det kan være at han/hun syntes du har fortjent point for dit svar..

Kan i havde en forsat god aften..
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
20. juni 2002 - 00:55 #12
jeg køre også på wannafind med et af mine domæner.. og køre pænt nok
men der har været noget bøvl med deres SMTP og POP3 servere....
men eller køre de pænt nok..

men ellers vil jeg anbefale www.web-sale.dk
jeg har ikke oplevet noget rigtig bøvl med dem.
deres servere er ALTID oppe. og deres service er der ALTID. også om natten.. Det elsker jeg ved dem. de er også altid til at snakke med, og hvis der skulle opstå problemer er de meget flinke til at give fri host som kompensation.

Nå det var et side spring men synes lige jeg ville sige det...

// Henrik Henneberg
Avatar billede esoulman Nybegynder
20. juni 2002 - 04:29 #13
www.festina.dk kører på deres linux suite, og jeg har aldrig haft problemer med at ligge mine filer derop.

Desuden giver de en fandens god service. For et par måneder siden var deres linux server nede i 5 - 6 timer hvilket resulterede i, at man fik en måneds ekstra hosting gratis. :O)

Karakter 10 - hvis de var billigere havde de fået 11 pil op ;)
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 12:40 #14
Hej jeg kender ejerne af wannafind.dk - pelle og lars og de er flinke mennesker, hvis du mangler support på asp, server osv.. kan du bare ringe...

Jeg har været hostet af dem i 2 år nu og de er for fede !
Avatar billede slasko Nybegynder
21. juni 2002 - 16:26 #15
Mange tak allesammen for jeres input :)

ESOULMAN hvis du lige kommer med et svar så kan jeg give point til jer allesammen.

Mvh Slasko
Avatar billede vieri Nybegynder
21. juni 2002 - 16:33 #16
Jeg har selv haft et domæne hostet hos Wannfind.dk.
Jeg har ikke oplevet så god behandling før.
Jeg har haft mine sider liggende hos wannafind i 6 måneder og serveren har kun været nede én eneste gang!
Hvis du får nogle problemer med din side/webhotel-typen hjælper de dig også med det samme.
Min fætter kom til at vælge den forkerte hoteltype. Han ringede ind og fortalte dem det, dagen efter var hans sider flyttet til den korrekte server. Det kalder jeg god service!
Avatar billede esoulman Nybegynder
21. juni 2002 - 18:14 #17
Here ;)
Avatar billede slasko Nybegynder
21. juni 2002 - 19:59 #18
Mange tak for alle jeres erfaringer :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. juni 2002 - 20:13 #19
takker for pts ;0)
Avatar billede tofferman Nybegynder
05. juli 2003 - 02:16 #20
Ok, de er faktisk nede lige nu. Jeg er generelt tilfreds med dem, men det virker som om at de laver et eller andet om morgenen. Den er ALTID langsom om morgenen...