Avatar billede cen Nybegynder
19. juni 2002 - 21:32 Der er 11 kommentarer og
6 løsninger

Site vurdering...

Hej eksperter,

jeg vil gerne have noget konstruktiv kritik af http://cens.dk

desuden vil jeg meget gerne høre hvordan sitet ser ud i
forskellige browsere.

- CEN
Avatar billede lukkes Nybegynder
19. juni 2002 - 21:40 #1
Kører med IE6.0

Flot site, dejlige rolige farver. Overskueligt. kort sagt, hvad et website skal være !

Keep up the good work ;-)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 21:42 #2
Avatar billede rs2000 Nybegynder
19. juni 2002 - 21:43 #3
Ganske pænt,men jeg foretrækker Menu bjælkerne i venstre side:-)
IE6,0
Avatar billede lukkes Nybegynder
19. juni 2002 - 21:45 #4
jeg synes det er rart med forandring - mht menuen ;)
Avatar billede cen Nybegynder
19. juni 2002 - 21:47 #5
der må jeg skuffe dig taskmgr, det er ikke der idéerne kommer fra...
Avatar billede quakes Nybegynder
19. juni 2002 - 21:51 #6
cen - JEg har IE6.0 og jeg synes det er pænt, fede farver og en nem menu.

Hvad program har du lavet hjemmesiden i? HEHE!!
Avatar billede soreno Praktikant
19. juni 2002 - 21:58 #7
ser fint ud i mozilla 1.0 - dog synes jeg en menu bør være i højre side.
Avatar billede cen Nybegynder
19. juni 2002 - 22:01 #8
quakes>> til at kode har jeg brugt notepad og stones webwriter, til konvertering fra html 4.01 til xhtml 1.0, har jeg brugt HTML-kit.
Avatar billede schaefner Juniormester
19. juni 2002 - 22:04 #9
Siden ser også godt ud i Opera. Ellers flotte farver :)
Avatar billede nstenberg Nybegynder
19. juni 2002 - 23:38 #10
Jeg kan nu bedere lide Razor.dk's farvevalg... :-)
Avatar billede zob Nybegynder
19. juni 2002 - 23:54 #11
DEn blå bjælke i bunden er Alt for stor, og man kan ikke se den hele
Altså den Sorte steg for neden
centrer der hvor der står menu kundeudpluk og W3C
flyt de 3 tabeller/rækker med menu, kundeudpluk og W3c ud i venstre side.

Jeg bruger IE. 6.0
Hvordan har du fået den der understregning af links ?
Avatar billede zob Nybegynder
19. juni 2002 - 23:55 #12
lige en ting til:
Lav Skriften i menuen osv.
i en eller 2 Støreelser Støre
Avatar billede zob Nybegynder
19. juni 2002 - 23:58 #13
Alle gode gange 3 :)

der hvor der står .:: Christian Elgård Nielsen - cens.dk Altså BAggrunden synes jeg skiller sig lidt for meget ud for det andet..!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
20. juni 2002 - 08:52 #14
Det er såmænd ganske nydeligt og overskueligt. Jeg synes det mangler et eller andet der bryder med alle de firkantede kasser.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede cen Nybegynder
20. juni 2002 - 13:03 #15
zob>> understregningen af linksne er lavet ved at lave en border-bottom: 1px dashed #1F669D; på A:hover...
Avatar billede razor Nybegynder
24. juni 2002 - 13:44 #16
Tak nstenberg :-)

Jeg synes ikke den blå farve harmonerer så godt med den grå - prøv at bruge http://www.colorschemer.com/online/ til at finde nogle dejlige farver :)
Avatar billede cen Nybegynder
24. juli 2002 - 17:48 #17
tak for svarene alle sammen. de er alle blevet taget op til overvejelse.

- CEN