Avatar billede kornfreak Nybegynder
19. juni 2002 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Team Development af web-applications med Visual Studio .NET

Nogen der vil øse af deres erfaring med udvikling af web-applications med Visual Studio .NET i et team?

Hvordan har I sat jeres udviklingsserver op?
Hvordan har I sat jeres workstations op?

Hvordan arbejder I flere mennesker på samme web-application - altså i hver sin aspx-fil, men med selve web-projektet delt?
Hvordan undgår I problemer med at alle aspx-filernes code-behind kompileres til en enkelt dll i ovenstående scenarie?
Hvordan bruger I SourceSafe i ovenstående scenarie?
Avatar billede jakse Nybegynder
19. juni 2002 - 15:26 #1
Hmmm!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
19. juni 2002 - 17:21 #2
Hvad ?
Avatar billede sunedh Nybegynder
19. juni 2002 - 21:51 #3
Jeg tror alt hvad du skal vide står i denne:
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dv_vstechart/html/vetchWebProjectsSourceControlIntegrationInVisualStudioNET.asp?frame=true

Den fik i hvert fald os rigtigt godt i gang.

Vi bruger som regel Isolated Development, hvilket kræver at udviklerene har en IIS kørende, hvilket der jo er nogen, der har noget i mod. Artiklen beskriver også andre alternativer og komme i det hele taget godt omkring dine spørgsmål.

Håber du finder det du mangler, ellers sig til. Som sagt ligger min erfaring hovedsageligt med Isolated Development, men jeg skal da give det er forsøg :o)

- sunedh
Avatar billede weje Nybegynder
19. november 2002 - 14:41 #4
Hej. Jeg vil gerne i kontakt med sunedh.
Har selv et problem i forbindelse med team development, så hvis du gider skrive til mig, ville det være dejligt.

Weje@weje.dk