Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
18. juni 2002 - 23:16 Der er 9 kommentarer

A7V - 133 ATX socket A

jeg har et mega stort problem!! jeg har prøvet alt som jeg ved, men den vil ikke installere windows XP eller Windows 2000 (har licens begge to). DEN vil simble hen ikke installere noget hvad kan der være i galt????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
18. juni 2002 - 23:23 #1
mega stort problem? 10 point? hmmmm...

nå, men hvor når den til? Du blir nødt til at beskrive det nærmere
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
18. juni 2002 - 23:55 #2
Windows 2000 / Windows XP kommer til hvor man skal vægle sit drev c:/d: også når jeg trykker på c:/d: (har prøvet begge dele) går den i sort !!!!
Avatar billede tofferman Nybegynder
18. juni 2002 - 23:56 #3
Har du f-disket og formatteret osv.?
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
18. juni 2002 - 23:58 #4
den går faktisk i blå hvor der står en masse ting at hvis man har nået nyt hardware skal man fjerne det (HAR prøvet)
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
19. juni 2002 - 00:01 #5
jep op til flere gange... jeg vil nu prøve at tage en anden HD og sætte i og install win 98 - win 2k - win xp
Avatar billede tofferman Nybegynder
19. juni 2002 - 00:14 #6
Avatar billede ice Nybegynder
20. juni 2002 - 20:14 #7
har du windows i forvejen, og Windows skriver du skal tage den nye ting ud og sætte det gamle i ?
Hvis det er det der er problemet skal du bare boote på din Win2000 cd og vælge reparere installationen
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. juli 2002 - 12:42 #8
Fik du løst dit problem??
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:54 #9
lukketid?!