Avatar billede gobot Nybegynder
15. juni 2002 - 01:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Orange ADSL router script??

Er der nogen som har den fil som hedder Script10.exe (fra "mortens ADSL sider" som nu desværre er blevet lukket) da min er forsvundet..
Så ville jeg meget gerne have den, da den letter arbejdet en del, med hensyn til port forwarding..

Hvis en gider sende den til mig på jan@gilling.com , så ville jeg blive en glad mand..
Avatar billede ducks Nybegynder
15. juni 2002 - 02:32 #1
Måske der er nogen der kender et lignende program, hvis du siger lidt om, hvad man bruger det til?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
15. juni 2002 - 02:48 #2
Hvad er det for en router?
Avatar billede gobot Nybegynder
17. juni 2002 - 11:37 #3
Det er en Tecom AR1000 .. Det er det program/script til at konfigurere forwarding af porte i routeren
Avatar billede gobot Nybegynder
20. juni 2002 - 20:53 #4
Anybody????
Avatar billede gobot Nybegynder
07. oktober 2002 - 09:34 #5
har fundet ud af det..