Avatar billede Slettet bruger
29. juni 1999 - 12:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Re-direction?

Nogen der ved hvordan man gør sådan et når man kører et ASP-script, så sender den straks én videre til en anden side - altså en form for re-direction...

Ser frem til et svar - men det er vist kun 15 point værd - sorry
Avatar billede skovtrold Nybegynder
29. juni 1999 - 12:42 #1
Hejsa,

Skriv følgende:

<% response.redirect "url" %>

Avatar billede Slettet bruger
29. juni 1999 - 13:00 #2
Det virker perfekt - mange tak for det hurtige svar - vi må bare ik' håbe at det var alt for hurtigt, for der er åbentbart temmelig mange der let bliver mistænklige ...
Avatar billede laust Nybegynder
29. juni 1999 - 13:03 #3
Du burde også kunne få info med dig ved at skrive:
response.redirect "din_side.asp?din_info=en_værdi&evt_mere_info"
(Denne information kan du få fat på med Request.querystring("din_info")
Avatar billede ulrik Nybegynder
29. juni 1999 - 13:55 #4
g-c-c : Du skal huske at når du bruger <% response.redirect "url" %>, må der ikke blive skrevet noget til html dokumentet inden kommandoen gives til browseren, for så får du en header fejl!!!!
Avatar billede laust Nybegynder
29. juni 1999 - 14:02 #5
Yup, is true!
Og det undgår du ved i topppen af dit dokument at tilføje (og jeg mener i toppen!):
Response.buffer = true
Så venter den med at sende siden til den er færdiggenereret, eller den bliver overruled med en "response.flush"
Avatar billede laust Nybegynder
29. juni 1999 - 14:04 #6
p.s. husk selvfølgelig, at alt det ASP jeg har skrevet skal indkapsles i
<% %>
:)
Avatar billede theartist Nybegynder
29. juni 1999 - 20:12 #7
Det er heller ikke svært at få mistanke om dig, du har virkelig lavet meget lort idag, og det går forhåbentlig ikke forbi ADMIN's næse... Heller ikke dine andre aliases, som det ser ud til at du har...