Avatar billede kissa Nybegynder
13. juni 2002 - 21:44 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Design søges...

Jeg vil ha ett design som ligner på http://www.eksperten_prover.subnet.dk/

Kunne dere også lave en logo der står Vister.cjb.net ?
Teskt meny, andre ting kan jeg redigere selv!
Håper det blir mega fedt!
Avatar billede skurggman Nybegynder
13. juni 2002 - 22:06 #1
Ja for en lille sum penge kan alt lade sig gøre. Du kan eventuelt kontakte mig på kim@votus.dk enten e-mail eller messenger..

/Kim S.
Avatar billede oersted Novice
13. juni 2002 - 22:08 #2
godt Kim. Vi vil have freelancekategorien tilbage !!
Avatar billede skurggman Nybegynder
13. juni 2002 - 22:16 #3
Ja jeg mener sgu ikke det kan være rigtigt at folk forlanger professionelt arbejde for E point. Det er sgu for langt ude. Jeg mener freelance må betyde at der kan aftales beløber.

Og jeg mener at Ekspertens Co-admins osv. skal se gennem fingre med det for ellers har vi web-designere ikke en skid og lave hvis alle kan oprette en bruger og få lavet et design gratis så for 200 E-point. Resten af eksperten er rigtigt nok til HJÆLP, men når folk kræver et helt design (og ikke bare hjælp eller ideer) synes jeg der skal penge på bordet! Ellers kan de sgu selv lære det!

Roger & Over
/Kim
Avatar billede oersted Novice
13. juni 2002 - 22:20 #4
yep
Avatar billede skurggman Nybegynder
13. juni 2002 - 22:24 #5
Keep up the good work www.jspr.dk! Det er sådan det skal være, det er folk som dig der trækker gennemsnittet op for web-design kvaliteten!

/Kim S
Avatar billede oersted Novice
13. juni 2002 - 22:27 #6
Uh, tak og i lige måde, da. Klart enkelt design I kører derovre. I Like
Nu får vi rigtig spammet Kissas spm :-)
Avatar billede skurggman Nybegynder
13. juni 2002 - 22:30 #7
Ja det mangler da bare... Når hun nu tror man kan få et færdigt design til sølle E-point! Nå lad det ligge! ;)

/Kim S.
Avatar billede oersted Novice
13. juni 2002 - 22:36 #8
sådan et kan jo hente mange steder - er det  egentlig et design hun(du) er ude efter ?

/Jesper
Avatar billede oersted Novice
13. juni 2002 - 23:44 #9
Avatar billede cdc Novice
14. juni 2002 - 08:32 #10
skurggman--> kan ikke se problemet i at klaske en tabel sammen med noget farve i som beskrevet her for 200 points. Så må jo kissa selv lave koden.

For webdesignere tager det 5-10 min. hvis man bruger sine skabeloner.

/cdc
Avatar billede darkbreach Nybegynder
14. juni 2002 - 09:33 #11
For 200 point skal jeg da gerne klaske et design sammen for dig, men som der er blevet sagt før skal du ikke forvente meget for 200 point.

Til skurggman og oersted: Har i hørt om Sharksforum? Det er et sted der er beregnet til at fungere med betaling i stedet for point. Og lad så være med at rakke ned på dem der bruger forummet som til det formål det er beregnet til.
Avatar billede oersted Novice
14. juni 2002 - 12:10 #12
Ja, jeg kender det godt, og det er skam også fint nok, men hvis eksperten er et hjælp til selvhjælps-forum, er det der foregår på denne opslagstavlekategori stadig efter min mening helt hen i vejret

/
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
14. juni 2002 - 12:15 #13
det der med at www.jspr.dk løfter standarten.. ..det var ironisk ikk??
Avatar billede skurggman Nybegynder
14. juni 2002 - 14:27 #14
Nemlig Oersted! Nej det var faktisk ikke ironisk ment. Jeg synes han har nogle fede referencer og gode kvalitets design. Der er satme ikke mange på eksperten der kan lave designs - men han løfter i hvert fald standarden!
Avatar billede skurggman Nybegynder
14. juni 2002 - 14:30 #15
t0pd0g--> Kan du ikke sige mig om du kan gøre det bedre end www.jspr.dk i design, jeg tror det næppe! Giv mig et link og lad mig se hvad du kan...
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
14. juni 2002 - 15:16 #16
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
14. juni 2002 - 15:19 #17
Avatar billede cdc Novice
14. juni 2002 - 15:21 #18
t0pd0g-> *sss*.....

/cdc
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
14. juni 2002 - 15:38 #19
cdc -> u like?
Avatar billede cdc Novice
14. juni 2002 - 15:46 #20
jepp
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
14. juni 2002 - 15:47 #21
tak da *s*
Avatar billede lpedersen Nybegynder
15. juni 2002 - 12:26 #22
Avatar billede lpedersen Nybegynder
15. juni 2002 - 12:28 #23
-Det skulle ikke tage mange minutter for os, at lave den tabel...

/LP
Avatar billede kissa Nybegynder
16. juni 2002 - 08:59 #24
Det er jo ingen som gidder å lave ett design.. Så derfor lukker jeg dette spørsmålet!