Avatar billede m_h_d5e Nybegynder
13. juni 2002 - 16:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan ser man de port der er åben på en speedstream 2601

Mit spørgsmål

Hvordan ser man de port der er åben på en speedstream 2601.!!!!det kunne være rart at vide
Er snart træt af denne lorte 2601 route HEHE

Avatar billede minijensen1 Nybegynder
13. juni 2002 - 16:35 #1
jeg ved ikke om det her virker på en speedstream, men det er vel forsøget værd?

åbn telnet via kommandoprompten og forbind til din router's ip ..

skriv "ena", din adgangskode og så "ena" igen .. og så ellers bare skriv "show nat" ..

håber at det virker ;-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. juni 2002 - 18:14 #2
Avatar billede m_h_d5e Nybegynder
13. juni 2002 - 22:45 #3
minijensen1 det virkede ikke det med telnet øv øv

men bufferzone,tak for siden,giver brugbar info om hvilken porte,der
er åben og lukket,så point 30 er dine
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juni 2002 - 16:44 #4
Takker og velbekommen, jeg er glimrende tilfreds hvis bare du har fået noget du kan bruge