Avatar billede mr.j Nybegynder
13. juni 2002 - 12:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl i colin mcrae 2

Hej.

En af mine venner har lige købt ny computer! en p4 1,6.
et SY-P4S Dragon Ultra bundkort som køre med DDR2700. Derudover har han et geforce3 ti200 fra Acorp. Hvorfor er det lige at denne computer laver fejl i colin mcrae rally 2?? Den hakker og der kommer underlige streger og trekanter hend over skærmen når man køre og menuerne er totalt ulæselige! Han har prøvet detonator drivere!

Håber nogen kan hjælpe!
På forhånd tak

Mvh mr.j
Avatar billede mr.j Nybegynder
14. juni 2002 - 09:41 #1
Er der ingen der har oplevet dette problem?? Eller skal det lægges ind under en anden kategori??

Min computer startede med at kunne spille spillet uden problemer! Men da jeg startede det op  i onsdags lavede den de samme fejl dog i mindre grad!
Avatar billede robotten Praktikant
14. juni 2002 - 12:16 #2
Er der skiftet styresystem undervejs? Lyder som om, der skal bruges en patsch el. lign, ligesom til GTA III.
Avatar billede robotten Praktikant
14. juni 2002 - 12:20 #3
Minsandten:
http://www.codemasters.com/cmr2pc/html/downloads.php

Øverst til højre, skulle fixe grafiske problemer.
Avatar billede mr.j Nybegynder
17. juni 2002 - 12:18 #4
Tak for hjælpen!!
Avatar billede robotten Praktikant
17. juni 2002 - 12:36 #5
Var så lidt, takker for point.