Avatar billede dynablast Nybegynder
13. juni 2002 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SCSI... - SCA160 eller U160 -

Response.write ("Hello world")

Hvad er forskellen mellem en SCA160 SCSI HD og en U160 SCSI HD. Der er en væsentlig pris forskel.

Jeg kan nemlig ikke finde nogen SCA controller. er det stik typen eller hvad er det?

Mvh

Henrik Meyer
Avatar billede nelo Nybegynder
13. juni 2002 - 11:23 #1
Der findes ikke SCA contollere! For at bruge SCA skal du enten bruge en omformer til 68p eller hotswap skuffer!

Med U160 er der både 68p stik og strømstik på harddiskken! På SCA diske er der kun interface stik!
Avatar billede dynablast Nybegynder
13. juni 2002 - 11:43 #2
Det vil sige at SCA diske er til Hotplug?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
13. juni 2002 - 13:03 #3
for at du kan bruge HowPlug kræver det at dit bundkort og HDD skuffer understøtter det!
ellers kan du risikere at brænde HDD'en og mere af :-(
Avatar billede dynablast Nybegynder
13. juni 2002 - 14:40 #4
Ja, det er jeg klar over. Men det er vel de diske man skal bruge ikke? Da der kommer strøm med gennem stikket.
Avatar billede nelo Nybegynder
13. juni 2002 - 15:24 #5
SCA diske er til hotplug!! Hvis du skal bruge dem skal du enten have en adapter eller en sca hotplug skuffe!