Avatar billede lillejens Nybegynder
13. juni 2002 - 08:01 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

driver til modem lasat safire 560 voice

Der er gået et lyn i mit indbyggede modem, og det er kaput, men jeg vil ikke købe et nyt da jeg venter på en bredbånd forbindelse, er der nogle der ved hvor man finder en driver til ovennævnte modem jeg kører windows xp
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 08:11 #1
http://www.eicon.com/support/helpweb/lasat/product.asp?p=saf1

Der ligger driver, men der står ik' noget med WinXP...
Avatar billede the_email Nybegynder
13. juni 2002 - 08:13 #2
Avatar billede the_email Nybegynder
13. juni 2002 - 08:13 #3
PIS, TO minutter
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 09:07 #4
hov, glemte at lave et svar.
Avatar billede lazac Nybegynder
13. juni 2002 - 15:31 #5
Ved at følge de ovenstående links, har jeg fundet ud af at fra og med windows 2000 er driverne indbygget i OS. Det er formodentligt det samme med XP, det kan dog være at du skal lede efter et andet producentnavn end lasat, eksempelvis eicon-lasat eller lasat communications.
Avatar billede lillejens Nybegynder
14. juni 2002 - 08:14 #6
tak for hjælpen, jeg har hentet driveren så må jeg håbe det virker