Avatar billede phycopat Nybegynder
12. juni 2002 - 16:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Adgangskode

Hvordan opretter jeg en total adgangskode til netværket i winxp...
ALtså, man ser computeren på netværket, og skal der bruge en logon kode, får at man kan se hvad der er delt på computeren... Det er ikke de delte mapper jeg vil have kode på, men selve computeren, som sagt før at man ser hvad der er delt...
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juni 2002 - 16:24 #1
Du deaktiverer gæste login

Har du XP Home eller Pro?
Avatar billede lennon Nybegynder
12. juni 2002 - 16:28 #2
Få administrator kode på maskinen
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2002 - 16:30 #3
Gæst login er deaktiveret som standart. Hvis du skal have lave password og username så gør du det:
start -> indstillinger -> kontrolpanel -> Brugekonti her kan du oprette og slette kontier.
Avatar billede phycopat Nybegynder
12. juni 2002 - 16:30 #4
Min gæstelogin er deaktiveret... Jeg har WinXp Pro
Avatar billede phycopat Nybegynder
12. juni 2002 - 16:31 #5
OG jeg har adminstrator kode på min maskine...
Avatar billede phycopat Nybegynder
12. juni 2002 - 16:33 #6
Det skal lige siges, at det er når at en anden vil ind på min computer fra et netværk... Altså åbne min comp. igennem et netværk, og der vil jeg gerne have en kode på, ikke på mapperne men når man trykker på computeren skal den spørge efter adgangskode, og når det er trykket, skal man komme vidre til mine delte ting...
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juni 2002 - 16:35 #7
Avatar billede phycopat Nybegynder
12. juni 2002 - 16:39 #8
Kna ikke rigtigt finde hjælp til at lave adgangskoder...
Avatar billede phycopat Nybegynder
12. juni 2002 - 16:44 #9
Er der ingen der har andre ider til det?
Avatar billede cwd Nybegynder
12. juni 2002 - 17:16 #10
DU kan sætte $ foran dine shares så kan de da ikke ses i det mindste
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juni 2002 - 18:53 #11
Lige en tilføjelse til cwd's, det kan man også i Win98 og alle de andre :) Synes selv det er ret så praktisk nogen gange
Avatar billede phycopat Nybegynder
12. juni 2002 - 20:51 #12
Hmm™.. Det var jo ikke lige det jeg ville frem til... Er der virkelig ikke nogen af jer der har hørt/kender noget til de der adgangskoder i WinXp? Eller til delingen... Hvor man smækker en kode på computeren når man finder den op et netværk skal man så skrive brugernavn og adgangskode... Hvordan laver man det??? Den der kommer med det rigtige svar får 150 point oven i... Håber at få noget hjælp til det!