Avatar billede lloyd Nybegynder
12. juni 2002 - 11:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

lave et banner til mig.

Hej til jer derude

Jeg er efter en der gerne vil lave et banner til mig, den skal passe til min hjemmeside, www.mufc.yum.dk, farverne og designet, skal passe ind til Manchester United....billeder og alt andet som ´du skal bruge finder di selv, og jo glad jeg blir for banneret, jo mere får i point, men mindst får r 200. p.

Jeg kræver at den skal være på 468 * 60 pixels...

håber der r nogen der kan hjælpe mig..
12. juni 2002 - 13:39 #1
Flyt hellere spørgsmålet til Job /Opgaver >> Freelance - meget mere response.

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede cdc Novice
13. juni 2002 - 14:21 #2
luk dette da du har to kørende og har fået svar på spm.: http://www.eksperten.dk/spm/223567
Avatar billede lloyd Nybegynder
13. juni 2002 - 18:16 #3
Ved du hvordan man lukker denne her?
Avatar billede cdc Novice
13. juni 2002 - 18:24 #4
du svarer selv og accepterer dit eget svar
Avatar billede lloyd Nybegynder
13. juni 2002 - 19:30 #5
svar