Avatar billede nina Nybegynder
04. august 2000 - 00:42 Der er 5 kommentarer

Navigation ud fra fil-struktur

Er der nogen der har et perl-script (eller andet), der kan vise navigationsvejen a la den der f.eks. er på: www.politiken.dk. F.eks. kan det være:  Forsiden > Udland > Artikel
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. august 2000 - 18:35 #1
Ja, jeg har et sådant script i bla. PHP...

Men hvordan er din struktur opbygget ??? Kører du statiske eller dynamiske sider - hvis dynamisk, hvordan er din kategori (navigations) tabel opbygget ???
Avatar billede asperen Nybegynder
16. august 2000 - 22:30 #2
<a href=http://link.dk>er dette et link</a>
Avatar billede nina Nybegynder
23. august 2000 - 22:13 #3
Hej ljweb
Jeg kan ikke bruge PHP. Det skal helst være i PERL. Hvad mener du med kategori (navigations)tabel ?
Avatar billede nina Nybegynder
23. august 2000 - 22:14 #4
Hej aspersen

Hvad betyder det ?

Nina
Avatar billede asperen Nybegynder
23. august 2000 - 22:29 #5
det var en fejl! sorry!!