Avatar billede elnino Nybegynder
10. juni 2002 - 14:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mp3->wav med winamp

Jeg fant et besvarede sprg. om hvordan mna får winamp til at konvertere mp3 til wav og fulgte dette sprg:

http://www.eksperten.dk/spm/219905

Nu kan jeg simpelthen ikke få den til at afspille normalt, den vil kun konveretere til wav filere. Er der nogle der har et forslag....
Avatar billede cazzznh Nybegynder
10. juni 2002 - 14:35 #1
du skal gå ind i Options> preference (ved ikke om det er stavet rigtigt) Output>Og slå den fra disk writer til waveout plugin
Avatar billede dr.truti Nybegynder
10. juni 2002 - 14:36 #2
Du skal gå baglens.... Ellers bare klik løs på de codec'er der ligger i Winamp... Gjorde jeg bare og så virkede det :)

Truti
Avatar billede elnino Nybegynder
10. juni 2002 - 14:44 #3
Jeg kan ikke lige finde det sted hvor man slår disk writter fra???? Jeg er inde i preferences hvor man slå det fra!!!! Kan du ikke skrive præcis

VH
Michael
Avatar billede cazzznh Nybegynder
10. juni 2002 - 14:46 #4
Det står en liste af tekst ude i siden

Setup
-undermenu
Options
-undermenu
Du skal ned i plug-ins menuen, og her skal du trygge på undermenuen output-
Avatar billede cazzznh Nybegynder
10. juni 2002 - 14:48 #5
Når du er gået ind i Output

står der 4 punkter du kan vælge: Du skal vælge Nullsoft WaveOut plug-in
Avatar billede elnino Nybegynder
10. juni 2002 - 15:05 #6
Super - tak!