Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 09:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Indsæt,Slet,Redigere/Opdatere.....

Hej.

Jeg er nybegynder til det med ASP og jeg har lavet en database med en tabel med users og så nogen kolonner hvor der kan stå nedenunder de forskellige koloner brugernavn,password osv.. men til sagen..Jeg har  lavet en .asp fil med en formular som har føglende kode:

<html>
<body>

<form action="vis_opdate.asp" method="post">
<input type="text" name="username">
<input type="submit" value="Indsæt">
</form>

</body>
</html>

og der kan man indtaste et brugernavn/username som så skal indsættes i databasen men det vil den ikke rigtig gøre, jeg ved ikke hvorfor, hvad skal koden til vis_opdate.asp være så at det virker når jeg indtaster noget i formularen og trykker på "Indsæt" ??..Og hvad skal jeg så tilføje hvis jeg nu gerne vil have at man skal kunne få den til at indsætte mer, end bare et username ??...

På forhånd tak !

Jeg bruger html.dk til at lære asp af men jeg skal bare have en kode til vis_opdate.asp som indsætter det man har indtaste i formularen på vis_formular.asp

Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 09:46 #1
Kom nu eksperter !!!HJÆLP MIG !
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 09:48 #2
Hjælp mig !!
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 09:51 #3
I er godt nok langsomme til at besvare spørgsmål i dag!!
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 09:51 #4
HJÆLP MIG !!!!..DET HASTER !
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 09:53 #5
Jeg kan se i gerne vil hjælpe http://www.eksperten.dk/spm/222011 men i vil ikke hjælpe mig !!!!....Er i dumme eller hvad ??..DET HASTER !!
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 09:59 #6
Nåå, men hvis i er så dovne at i ikke gider hjælpe MIG så må jeg jo hellere lukke spørgsmålet.
Avatar billede micsmi Nybegynder
09. juni 2002 - 09:59 #7
Spørgsmålet er hermed lukket!

//Simonth
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
09. juni 2002 - 11:51 #8
så, er man fandme utålmodig... der er da ingen der vil hjælpe dig, når du sådan hidser dig op!!!!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
09. juni 2002 - 11:52 #9
du oprettede spm: 09:44:18
du lukkede spm:  09:59:50
Avatar billede piller Nybegynder
09. juni 2002 - 18:03 #10
hehe
Avatar billede dacarp0 Nybegynder
12. september 2002 - 16:44 #11
klAwN.dk :D